Grupul Time va cumpăra revistele editate de American Express

Grupul media american Time va cumpăra filiala editorială a producătorului de cărţi de credit American Express, care publică reviste precum Travel + Leisure şi Food & Wine, au anunţat cele două companii, marţi, fără să divulge însă valoarea tranzacţiei.

69 afișări

Filiala American Express Publishing Corporation, a cărei cesiune urmează să fie finalizată în al patrulea trimestru al acestui an, publică în special reviste de călătorie şi gastronomie, precum Travel + Leisure şi Food & Wine.

"American Express Publishing deţine unele dintre cele mai prestigioase titluri din universul luxului, iar noi suntem încântaţi că ele vor fi integrate în grupul Time Inc.", a declarat Joe Ripp, directorul general al Time Inc., grupul care deţine revista Time.

"Cunoaştem activităţile lor şi credem că această tranzacţie va putea să creeze oportunităţi atrăgătoare de sinergii în portofoliul nostru" de publicaţii, a adăugat el.

"Reglementările bancare limitează capacitatea noastră de a ne angaja în activităţi non-financiare. Am ajuns din acest motiv la concluzia că Time Inc. este partenerul ideal pentru a continua (...) şi intenţionăm să lucrăm în strânsă colaborare cu reprezentanţii acestui grup pentru o gamă de iniţiative de marketing în viitor", a declarat John Hayes, directorul de marketing al grupului American Express.

Această achiziţie va fi realizată în urma unei colaborări care durează de 20 de ani, în timpul căreia Time Inc. a furnizat servicii de gestiune companiei American Express Publishing.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici