- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (27.12.2010, 11:56)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Radioul Public a încasat din publicitate circa 4,5 milioane de lei, în 2010
Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a încasat din publicitate 4.539.362 de lei (TVA inclus), în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie, cea mai mare parte a veniturilor din publicitate atrase de Radioul Public mergând spre Radio România Actualităţi, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii SRR.
69 afișări
Radioul Public a încasat din publicitate circa 4,5 milioane de lei, în 2010 (Imagine: Thomas Dan/Mediafax Foto)
Potrivit SRR, activitatea de gestionare şi vânzare a spaţiului de publicitate al Radioului Public este derulată de SC CLIR Media Group SRL.
Astfel, în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2010, SRR a încasat din publicitate 4.539.362 lei (TVA inclus). Situaţiile financiare raportate în acest moment de Radioul Public sunt parţiale. Situaţiile financiare finale pe anul 2010 ale SRR se raportează în martie - aprilie, la bugetul de stat.
Totuşi, potrivit informaţiilor disponibile în acest moment, în 2010, veniturile din publicitate ale Radioului Public sunt în scădere comparativ cu anul 2009, când SRR a încasat din publicitate 7.640.983 de lei (TVA inclus).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
Toate posturile din portofoliul SRR au vândut publicitate. Totuşi, în acest an, venitul majoritar din publicitate a fost atras pentru Radio România Actualităţi, principalul post al Radioului Public.
În schimb, Societatea Română de Radiodifuziune nu vinde publicitate online, această activitate fiind un obiectiv pe care îl are în vedere după intrarea în măsurători a traficului pe site-urile Radioului Public, după cum au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii SRR.
Societatea Română de Radiodifuziune deţine în prezent posturile Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucureşti şi peste 10 staţii regionale şi locale. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Kids Radio şi agenţia de presă Rador.
Regia de publicitate CLIR Media a fost înfiinţată în martie 2006 şi, în afară de SRR, deţine în portofoliu mai multe posturi de televiziune şi radio, precum şi publicaţii.
Citește pe alephnews.ro: Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe