Românii gustă ingredientele "MasterChef": show-ul de la Pro TV a fost din nou lider de audienţă

Românii au demonstrat că gustă ingredientele "MasterChef", marţi seară, show-ul de la Pro TV fiind din nou lider de audienţă pe toate categoriile de public, potrivit unui comunicat.

521 afișări
Imaginea articolului Românii gustă ingredientele "MasterChef": show-ul de la Pro TV a fost din nou lider de audienţă

Românii gustă ingredientele "MasterChef": show-ul de la Pro TV a fost din nou lider de audienţă

Încă o seară plină de arome şi ingrediente îmbietoare, verdicte usturătoare, dar şi aprecieri însoţite de mult râvnitul şorţ au adus emisiunea "MasterChef" pe poziţia de lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public. Astfel, în minutul de maximă audienţă - 21.38 -, emisiunea "MasterChef" a înregistrat pe publicul său ţintă un vârf de 17,7 puncte de rating şi 35,3% cotă de piaţă, adică de aproape patru ori mai multe decât obţinea Antena 1.

Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public în tot intervalul de difuzare al emisiunii "MasterChef" (20.25-22.27). 13,7 puncte de rating şi 28,5% cotă de piaţă a adunat, în medie, Pro TV pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, clasându-se astfel pe primul loc în topul audienţelor, în vreme ce Antena 1 obţinea de mai bine de două ori mai puţin, respectiv 6,1 puncte de rating şi 12,8 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban Pro TV a condus detaşat cu o medie de 11,1 puncte de rating şi 20,9% cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea 5,9 puncte de rating şi 11% cota de piaţă. La nivelul întregii populaţii a ţării, "MasterChef" a fost cel mai urmărit program al serii, cu o medie de 10,2 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă, urmat de programele Antenei 1, cu 6,7 puncte de rating şi 12,5% cota de piaţă.

În cea de-a doua ediţie a show-ului de la Pro TV emoţiile au fost expuse în faţa celor trei juraţi şi, deşi a plouat cu critici şi comentarii dure, câţiva concurenţi au îmbrăcat şorţul "MasterChef".

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici