Ruxandra Săraru, noul director de Comunicare şi Marketing la SRR

Ruxandra Săraru a fost numită director de Comunicare şi Marketing al Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR), cu delegaţie, începând cu data de 15 septembrie, urmând ca postul să fie scos ulterior la concurs, informează SRR.

504 afişări
Imaginea articolului Ruxandra Săraru, noul director de Comunicare şi Marketing la SRR

Ruxandra Săraru, noul director de Comunicare şi Marketing la SRR

Ea preia funcţia ocupată până în prezent de Carmen Petcu, care este din 15 septembrie director de marketing la EximBank.

Consilier principal al conducerii Radioului Public şi Preşedinte al "Fundaţiei Radio România", Ruxandra Săraru are o experienţă bogată în mass-media audiovizuală, fiind redactor de rubrică la Radio România (în perioada 1990-1996) şi director de programe la Radio Total. Şi-a continuat activitatea jurnalistică în televiziune (1996-2004) şi a revenit la microfonul Radioului Public în anul 2004.

"Este o onoare deosebită pentru mine să mă implic, alături de conducerea Radio România, în proiectul aniversării celor 80 de ani de când s-a spus, la 1 noiembrie 1928, «Aici Radio Bucureşti, România!», moment pe care eu îl consider naşterea audiovizualului românesc. Mulţumesc lui Carmen Petcu, cea care a creat un departament modern şi viabil de Comunicare şi Marketing, în consonanţă cu noua dimensiune publică pe care radioul românesc a luat-o în ultimii trei ani, şi Mariei Ţoghină, preşedinte director general al SRR, pentru gândul bun şi încrederea acordate, iar ascultătorilor le promit că voi încerca în continuare să nu-i dezamăgesc în noua mea misiune şi că mă vor regăsi, jurnalistic, pusă în pagină şi sub alte forme mediatice", spune Ruxandra Săraru.

"Îmi exprim convingerea că Ruxandra Săraru va continua cu succes toate proiectele începute în cadrul Direcţiei Comunicare şi Marketing", a spus Maria Ţoghină, preşedinte director general al Radio România.

Activitatea Direcţiei de Comunicare şi Marketing va continua, sub conducerea Ruxandrei Săraru, în direcţia comunicării mesajelor şi imaginii radioului, principalul obiectiv de anul acesta fiind desfăşurarea campaniei aniversare "Radio România 80".

Fostul director de Comunicare şi Marketing, Carmen Petcu, coordonatorul proiectului de schimbare a identităţii vizuale a Radio România, părăseşte SRR după 16 ani de activitate în instituţia condusă în prezent de Maria Ţoghină.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici