Snapchat, reţeaua care îşi autodistruge mesajele, va difuza ştiri de la CNN şi alte companii media

Reţeaua de socializare Snapchat, renumită pentru faptul că mesajele şi fotografiile publicate pe aceasta se autodistrug la câteva secunde după ce sunt văzute de utilizatori, va difuza ştiri şi clipuri video în baza unui parteneriat cu circa zece grupuri media, între care CNN şi National Geographic.

257 afișări
Imaginea articolului Snapchat, reţeaua care îşi autodistruge mesajele, va difuza ştiri de la CNN şi alte companii media

Snapchat, reţeaua care îşi autodistruge mesajele, va difuza ştiri de la CNN şi alte companii media (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Snapchat a lansat, marţi, serviciul Discover, care include "canale" de difuzare de conţinut (ştiri, articole, clipuri video, imagini) de la mai multe companii media partenere (National Geographic, Vice, Yahoo News, People, Daily Mail, Comedy Central, Cosmopolitan, CNN, Food Network şi ESPN), potrivit site-ului techcrunch.com.

Aceste informaţii vor fi disponibile utilizatorilor care accesează reţeaua de socializare Snapchat de pe dispozitive mobile. Prin lansarea acestui serviciu, competiţia dintre Snapchat şi alte reţele de socializare, precum Facebook şi Twitter, se intensifică.

Pe fiecare canal dedicat partenerilor săi media vor fi transmise între cinci şi zece ştiri în fiecare zi. După 24 de ore de la difuzare, aceste ştiri vor dispărea de pe Snapchat, renumită pentru faptul că mesajele şi fotografiile postate pe aceasta se autodistrug la câteva secunde după ce sunt văzute de utilizatori.

Adăugarea de conţinut informativ şi de divertisment reprezintă cea mai recentă direcţie de dezvoltare a reţelei de socializare Snapchat, care are sediul central în Los Angeles şi care este foarte populară în rândul adolescenţilor.

În luna noiembrie, Snapchat a încheiat un parteneriat cu compania de plăţi online Square, în baza căruia oferă un serviciu care le permite utilizatorilor reţelei de socializare să îşi trimită bani unii altora.

Acest serviciu pentru telefoane inteligente a devenit foarte popular după lansarea sa în septembrie 2011. Însă succesul său a generat multe îngrijorări, pentru că aplicaţia poate să ofere adolescenţilor o falsă impresie de securitate atunci când îşi publică fotografiile.

Snapchat a intrat în atenţia internaţională a media după ce atât Facebook, cât şi Google au făcut oferte de 3 miliarde de dolari, respectiv 4 miliarde de dolari pentru a cumpăra această aplicaţie. Însă, Snapchat a refuzat ambele oferte.

Pe de altă parte, în luna iulie a anului trecut, huffingtonpost.com relata că Snapchat este în negocieri cu mai multe companii chineze pentru o investiţie care ar putea să ridice valoarea acesteia la o sumă de 10 miliarde de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici