Televiziunea de filme MGM Channel îşi va schimba denumirea în AMC

Televiziunea de filme MGM Channel îşi va schimba denumirea în AMC, începând din această toamnă, la nivel internaţional, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de compania AMC Networks, care deţine acest post.

16775 afișări
Imaginea articolului Televiziunea de filme MGM Channel îşi va schimba denumirea în AMC

Televiziunea de filme MGM Channel îşi va schimba denumirea în AMC

AMC Networks a anunţat, luni, schimbarea imaginii şi denumirii MGM Channel în "AMC", rebrandingul marcând extinderea în afara spaţiului nord-american a AMC, unul dintre cele mai populare şi premiate branduri din televiziune.

Astfel, AMC Networks va începe lansarea televiziunii AMC în versiuni locale, pe cablu şi pe platformele de satelit, în Europa, America Latină, Asia şi Orientul Mijlociu, în toamna lui 2014. De asemenea, împreună cu această lansare vor veni la pachet serviciile AMC video on demand (VOD), High Definition (HD) şi servicii de tipul "TV Everywhere" ("TV Pretutindeni").

În România, transformarea MGM Channel în AMC se va produce cel mai probabil din luna noiembrie, au declarat, pentru MEDIAFAX, surse din piaţa media.

Serialele originale "Halt & Catch Fire" şi "The Divide", produse de studiourile AMC, vor fi printre primele care vor avea premiera la nivel internaţional, în acest an, pe noua televiziune AMC. În plus, pe lângă programul original venit din studiourile proprii ale AMC Networks, AMC va difuza filme populare, premiate, de la cea mai mare filmotecă mondială, inclusiv de la MGM, Paramount şi Sony.

"În ultimii ani, AMC a redefinit povestirile dramatice pe pay-TV prin abordarea cinematografică a serialelor originale, incluzând «The Walking Dead», «Mad Men» şi «Breaking Bad». Intenţionăm să copiem strategia noastră de succes din SUA şi să o implementăm în toată lumea şi să creăm o conductă cât mai largă pentru emisiunile noastre originale", a declarat Ed Carroll, director de operaţiuni al AMC Networks.

"Există o cerere uriaşă pentru programele originale AMC peste hotare. Acest interes, dublat de experienţa plină de succes în selectarea filmelor de la cele mai mari studiouri, ne oferă o şansă uriaşă în a face AMC Global o destinaţie de distracţie de top, la nivel mondial. Credem cu tărie că AMC Global va fi o achiziţie valoroasă pentru platformele de distribuţie ale partenerilor noştri, pe măsură ce vom continua să lucrăm împreună la creşterea afacerilor lor", a spus, la rândul său, Bruce Tuchman, preşedintele AMC Global şi Sundance Channel Global.

În luna iulie, compania AMC Networks a anunţat schimbarea imaginii celei mai noi achiziţii - Chellomedia (care include MGM Channel) în "AMC Networks International". Compania americană AMC Networks a achiziţionat de la grupul american de telecomunicaţii Liberty Global Inc. divizia de conţinut - Chellomedia -, pentru 750 de milioane de euro, la începutul anului.

AMC Networks Inc. este o companie de divertisment din SUA, care deţine şi operează mai multe televiziuni, între care se numără AMC, IFC, Sundance Channel şi WE tv. De asemenea, compania deţine drepturile de difuzare pentru celebrele seriale "Mad Men", "Breaking Bad" şi "The Walking Dead".

Portofoliul său de televiziuni din România al Chello Central Europe include: Minimax, Megamax, Film Café, Sport1, SportM, TV Paprika, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel, Food Network, MGM Channel şi Shorts TV. Televiziunile operate de compania Chello Central Europe sunt reprezentate în România de societatea Tematic Cable SRL (distribuţie) şi de Indoor Media Group (promovare), în condiţiile în care biroul din Bucureşti al Chello a fost închis pe 30 septembrie 2013.

MGM Channel - unul dintre cele mai cunoscute televiziuni de film - s-a lansat în România în octombrie 2006 şi este în totalitate subtitrat în limba română. Având ca simbol de brand maiestuosul leu, MGM Channel difuzează producţii de toate genurile: de la comedie, filme romantice, dramă la acţiune şi aventură.

În prezent, televiziunea MGM Channel este inclusă în reţeaua UPC, cablu şi satelit, dar şi în grilele unor operatori mici şi mijlocii din România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici