The New York Times publică în regim de gratuitate 50 dintre cele mai bune articole ale sale

The New York Times a renunţat, luni, la taxa impusă pentru lectura unora dintre cele mai bune articole ale sale, publicate în ultimii patru ani, în cadrul unei serii mai largi de iniţiative, ce marchează depăşirea de acest ziar a pragului de 1 milion de abonamente digitale, informează poynter.org.

143 afișări
Imaginea articolului The New York Times publică în regim de gratuitate 50 dintre cele mai bune articole ale sale

The New York Times publică în regim de gratuitate 50 dintre cele mai bune articole ale sale (Foto: AFP / Mediafax Foto)

Articole, editoriale şi materiale video au fost selecţionate de un grup de editori din conducerea cotidianului The New York Times (NYT) şi reprezintă un "tribut" adus jurnalismului favorizat şi susţinut de abonaţii digitali ai ziarului, a precizat Clifford Levy, asistent-editor al publicaţiei americane.

Lista conţine 50 de materiale jurnalistice care evidenţiază cel mai bine spiritul de la The New York Times, incluzând corespondenţă externă, articole de opinie, reportaje culturale şi anchete aparţinând jurnalismului de investigaţie.

"Vrem ca abonaţii noştri online să ştie că aceasta este o parte din jurnalismul pe care ei îl susţin. Nu am fi putut să facem toate aceste lucruri fără abonaţii noştri online. Este o listă uimitoare", a adăugat Clifford Levy.

Cele 50 de articole care pot fi citite în regim de gratuitate sunt prezentate într-un editorial scris de Dean Baquet, executive-editor al cotidianului american, şi vor rămâne disponibile spre consultare, gratuit, timp de câteva săptămâni. În această perioadă, editorii publicaţiei vor solicita un feedback de la cititori, pentru a determina felul în care aceştia au fost afectaţi de stilul jurnalistic practicat de The New York Times. Comentariile ce vor fi primite de la cititori vor fi folosite pentru a ilustra un al doilea "pachet" de articole publicate de NYT, ce vor putea fi consultate tot gratuit, pe 5 octombrie, într-o altă iniţiativă care va celebra succesul obţinut de programul de abonamente digitale.

Programul abonamentelor digitale a reprezentat o strategie importantă pentru The New York Times, care s-a confruntat cu o scădere considerabilă a veniturilor din publicitate, la fel ca restul publicaţiilor din industria presei scrise. Margaret Sullivan, public-editor la The New York Times, a spus că depăşirea pragului de 1 milion de abonamente digitale reprezintă "un mare succes", dar că succesul acestora nu va asigura de unul singur viitorul financiar al ziarului. În august, NYT a anunţat o scădere cu 13% a veniturilor din print, însă acea pierdere a fost compensată de veniturile din creşterea numărului de abonamente digitale.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici