Yahoo renunţă la conectarea pe site-urile sale prin intermediul conturilor de Facebook şi Google

Grupul american Yahoo! nu va mai permite utilizatorilor de internet să se conecteze pe site-urile sale prin intermediul conturilor create pe platformele rivale Facebook şi Google.

2257 afişări
Imaginea articolului Yahoo renunţă la conectarea pe site-urile sale prin intermediul conturilor de Facebook şi Google

Yahoo renunţă la conectarea pe site-urile sale prin intermediul conturilor de Facebook şi Google (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Intenţionăm să cerem tuturor utilizatorilor să acceseze serviciile noastre prin intermediul unui cont Yahoo", a declarat o purtătoare de cuvânt a grupului american.

"Apoi, butoanele care permit autentificarea prin intermediul conturilor de Facebook şi Google vor fi retrase de pe toate site-urile Yahoo", a adăugat ea.

Modificarea a început deja pentru serviciul sportiv Yahoo Sports Tourney Pick'Em şi se va extinde progresiv către celelalte servicii Yahoo!. Grupul american afirmă că această decizie va permite "oferirea unor servicii personalizate mai bune" pentru fiecare dintre utilizatorii săi.

Directoarea Yahoo!, Marissa Mayer, ajunsă la conducerea grupului în vara anului 2012, încearcă de atunci să relanseze creşterea economică a companiei, iar personalizarea accentuată a serviciilor Yahoo! reprezintă una dintre axele principale ale strategiei sale.

Ea pune accentul şi pe conţinuturile oferite pe site-urile grupului, ca şi pe aspectul acestora şi a achiziţionat o serie de talente şi de tehnologii care au potenţialul de a îmbunătăţii serviciile grupului.

Achiziţia cea mai remarcată este aceea a platformei de bloguri Tumblr, cu 1,1 miliarde de dolari, în 2013, însă Marissa Mayer a realizat deja peste 20 de achiziţii de la începutul mandatului ei.

Lista acestora s-a mărit miercuri, odată cu achiziţionarea - pentru o sumă deocamdată neanunţată - a start-up-ului Vizify, care utilizează date din activitatea internauţilor de pe reţelele de socializare pentru a crea grafice şi videoclipuri.

"Am descoperit în Vizify o companie care împărtăşeşte pasiunea noastră pentru tehnologiile de vizualizare şi utilizare agreabilă pentru utilizatori", a precizat purtătorul de cuvânt al grupului Yahoo!.

Vizify, care a debutat pe piaţă în 2011, a precizat pe site-ul său că îşi încetează activitatea. Yahoo! prevede să încorporeze cinci membri din acest start-up în echipa sa de produse media din San Francisco.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici