A dispărut cumpărătorul de 1.000 de euro pentru o baie, acum îl avem pe cel de 10.000 de euro

Unul dintre cele mai puternice efecte pe care le-a avut criza asupra pieţei construcţiilor în 2009 a fost polarizarea vânzărilor între segmentul mediu şi cel de lux, mai ales în sectorul amenajărilor interioare, unde se fac cele mai dese achiziţii de materiale.

60 afișări
Imaginea articolului A dispărut cumpărătorul de 1.000 de euro pentru o baie, acum îl avem pe cel de 10.000 de euro

A dispărut cumpărătorul de 1.000 de euro pentru o baie, acum îl avem pe cel de 10.000 de euro (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Situaţia a continuat şi chiar s-a acutizat în primul semestru al acestui an, iar principalii jucători din sectorul de amenajări au fost nevoiţi să-şi schimbe strategia de vânzare şi să promoveze mai mult produsele de lux.

Mulţi distribuitori de obiecte sanitare sau plăci ceramice au pierdut clienţii din clasa medie, pentru că odată cu acutizarea crizei aceştia nu au mai investit în achiziţia de materiale de construcţii, chiar dacă aveau bani, fiind mai precauţi.

Citeşte mai multe despre baia de 10.000 de euro pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici