Totodată, instituţia de credit a adăugat o nouă opţiune la terminalele POS destinată companiilor care activează în domeniul închirierilor de maşini, în cel hotelier sau al agenţiilor de turism, respectiv o funcţie de pre-autorizare, care presupune menţinerea în stadiul de garanţie a sumelor de pe card până la data când se va efectua plata finală, având în tot acest interval de timp acordul plătitorului", se arată într-un comunicat al BCR.
La solicitarea comercianţilor cu care banca are contract, aceasta poate transmite prin e-mail, în mod criptat, către adresa indicată, extrasul care cuprinde tranzacţiile de acceptare carduri decontate de către instituţia de credit.
Banca a externalizat serviciile de instalare şi întreţinere a echipamentelor POS către compania Printec România, diminuând astfel timpul necesar pentru instalarea unui terminal nou, reparaţia sau înlocuirea unui terminal defect. Printec deţine peste 30 de centre la nivel naţional, acoperind toate regiunile unde BCR a instalat echipamente la comercianţi.
BCR, membră a grupului austriac Erste, gestionează active de peste 17,1 miliarde de euro şi are în prezent 649 de unităţi de retail (pentru populaţie şi microîntreprinderi) şi 50 de centre de afaceri corporate, dedicate în special IMM-urilor şi companiilor mari.