BLACK FRIDAY 2019. Ce vânzări a avut eMAG în prima jumătate de oră de la startul reducerilor

eMag a realizat vânzări de peste 115 milioane de lei în prima jumătate de oră de la startul Black Friday 2019, potrivit unui comunicat al retailerului remis MEDIAFAX.

Imaginea articolului BLACK FRIDAY 2019. Ce vânzări a avut eMAG în prima jumătate de oră de la startul reducerilor

BLACK FRIDAY 2019. Ce vânzări a avut eMAG în prima jumătate de oră de la startul reducerilor

UPDATE: eMAG are vânzări de 400 milioane lei după 9 ore de la start

Comenzile online în ziua de Black Friday au ajuns la eMAG la peste 400 milioane de lei în primele 9 ore ale evenimentului, firma înregistrând peste 7,2 milioane de vizite care au generat comenzi de peste 1 milion de produse.

Topul localităţilor reşedinţă de judeţ sunt Cluj-Napoca, Bucureşti, Iaşi, Miercurea Ciuc şi Alba Iulia.

În premieră pentru un eveniment cum este Black Friday, clienţii au putut comanda carne de porc direct de la fermă cu livrare programată inclusiv la începutul lunii decembrie. După 9 ore de la startul evenimentului, clienţii eMAG au comandat 2,5 tone de carne de porc din ofertă.

„Online-ul îndepărtează toate barierele, iar parteneriatul cu Smithfield este o dovadă în plus. Avem încredere că am reuşit să oferim un preţ foarte bun pentru un produs care este nelipsit de pe mesele românilor. Clienţii noştri au fost foarte interesaţi de acest produs-surpriză, iar noi avem o motivaţie în plus să continuăm să dezvoltăm oferta cu produse inedite", a declarat Florin Filote, director eMAG marketplace.

Majoritatea clienţilor au plasat comenzi de pe dispozitive mobile, prin intermediul aplicaţiei sau prin versiunea de mobil a site-ului.

Comenzile au început să fie expediate şi se vor livra până pe 28 noiembrie; până acum, au plecat din depozitele eMAG către clienţi peste 100.000 colete.

Peste 43% din comenzile plasate de au fost realizate cu card online ajungând astfel la un nivel foarte ridicat în evoluţia evenimentului şi a comerţului online.

Printre recordurile înregistrate se numără secunda de aur 7:26:04 – 250 de produse vândute pe secundă, minutul de aur 7:25 - 7.500 de comenzi, vânzări de 100 milioane lei în 23 de minute şi comenzi din peste 100 de ţări.

Cel mai valoros produs vândut este BMW 840d xDrive Cabrio, 320 CP preţ de vânzare 110.447 euro.

Cea mai complexa comandă include produse din 31 de categorii diferite

Cea mai mare comandă este în valoare de 82.350 lei şi a fost efectuată din Bucureşti

Număr produse vândute după 9 ore de la startul Black Friday: 49.000 de televizoare, peste 37.000 de smartphone-uri, peste 20.000 de laptopuri, peste 11.000 de frigidere, peste 81.000 electrocasnice mici, peste 48.000 articole fashion, peste 36.000 de jocuri şi jucării, peste 32.000 de anvelope, 110.000 produse pentru casă şi grădină, 590 de comenzi servicii medicale, 294 comenzi pentru bilete la evenimente, pachete turistice care însumează 2.833 nopţi de cazare, 735 comenzi la carburant.

Ştirea iniţială

Black Friday 2019 a demarat la ora 7:25 în această dimineaţă şi au fost plasate peste 100.000 de comenzi în primele 10 minute.

eMag pune la dispoziţia consumatorilor peste 3,5 milioane de produse cu reduceri, iar oferta se va suplimenta pe parcursul zilei.

Cele mai multe comenzi la mia de locuitori sunt din Bucureşti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iaşi, Slatina. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor, potrivit eMag.
 

Black Friday 2019. Probleme la procesarea plăţilor cu cardul
 

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, întâmpină probleme în această dimineaţă în a le lua clienţilor banii din conturi pentru comenzile de Black Friday, eveniment de shopping de la care compania aşteaptă astăzi venituri de 500 de milioane de lei.

“Foarte mulţi clienţi sună cu aceeaşi problemă. Aşteptaţi 2-3 ore pentru a reîncerca.. Probabil este o problemă de la procesatorul de plăţi”, este mesajul transmis clienţilor de operatorii din call-center chiar dacă în mesajele transmise automat de retailer clienţii sunt notificaţi că dacă nu fac plata în 60 de minute rezervarea produselor se anulează. “Reîncercaţi, dar nu de prea multe ori (…)”, spun reprezentanţii din call-centerul eMAG, care par a fi depăşiţi de problemă.

PayU, procesatorul de plăţi cu care lucrează eMAG, şi care face parte din acelaşi grup, nu a oferit momentan detalii despre aceste erori, care sunt raportate de mai mulţi clienţi pe reţelele sociale. “Vreau şi eu, ca tot românu, să-mi cumpăr o tigaie de Black Friday şi eMAG, PayU sau cine o fi nu vrea să-mi proceseze plata cu cardu. Cash is king?”, scrie unul dintre utilizatori pe Facebook.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici