Serviciul cel mai puţin căutat online este cel de închiriere de maşini. Cercetarea a urmărit să identifice diferite comportamente ale turiştilor din România, precum şi să compare agenţiile care îşi dispută piaţa locală de rezervări turistice online: Esky, Vola.ro, Tripsta, Paravion şi Flygo. 9 din 10 persoane chestionate au declarat că au auzit de Vola.ro, situând brandul pe primul loc în topul agenţiilor online în ceea ce priveşte gradul de recunoaştere pe piaţă.
Atunci când folosesc o agenţie de turism online, majoritatea turiştilor români este interesată de achiziţionarea biletelor de avion, din cauza rapidităţii de identificare a ofertelor, a reducerilor, dar şi a interfeţelor uşor de folosit.
Cei mai mulţi turişti online sunt persoane cu educaţie superioară şi venituri medii spre mari, vârsta variind între 18 şi 45 de ani. De asemenea, o mare parte din clienţi sunt femei şi locuiesc în mediul urban, în oraşe cu peste 200.000 de locuitori. Bucureştiul este cel mai activ din acest punct de vedere, fiind oraşul cu cea mai mare penetrare a pieţei de turism online.
Daca vrei să citeşti mai mult, fă-ţi un cont DEMO pe http://www.news.mediafax.biz/demo.aspx sau abonează-te la Fluxul MEDIAFAX
Citeşte şi: Cele 5.000 de cuvinte „istorice” care vor face România mai competitivă şi vor aduce prosperitate – Analiză Ziarul Financiar
Citeşte şi: Absolvenţii de IT şi limbi străine au cele mai mari şanse de a-şi găsi un loc de muncă bine plătit
Citeşte şi: Ionuţ Simion, preşedintele Camerei de Comerţ Americane în România: Pentru un mediu de afaceri benefic, România are nevoie de reformarea educaţiei – VIDEO