- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bucureştiul va fi promovat ca destinaţie pentru turiştii de afaceri
Principalele produse turistice care vor fi promovate în acest an de către autorităţile din domeniu vor fi turismul de afaceri şi vizitele de scurtă durată din Bucureşti şi alte oraşe importante, turismul cultural, cel balnear, Litoralul, geoturismul şi turismul rural şi sporturile de iarnă.
Bucureştiul va fi promovat ca destinaţie pentru turiştii de afaceri
"Bugetul alocat acţiunilor cuprinse în programul anual de marketing şi promovare turistică în anul 2008 este de aproximativ opt milioane de euro", se arată într-un comunicat al Ministerului pentru Comerţ, Turism, IMM şi Profesiuni Liberale, transmis marţi MEDIAFAX.
Principalele pieţe turistice pe care România va fi promovată sunt Germania, Italia, Franţa, Marea Britanie, Irlanda, SUA şi Canada, urmate de aşa numitele pieţe secundare - Ungaria, Israel, Austria, Spania, Belgia, Olanda şi Luxemburg.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
O a treia categorie sunt pieţele de oportunitate: Polonia, Japonia, ţările nordice, Federaţia Rusă, Republica Moldova şi China.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO