- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce afaceri în franciză se vând cel mai bine pe timp de criză
Chiar dacă antreprenorii autohtoni sunt mai rezervaţi în a începe un nou business în perioada de criză, cei care se orientează către o afacere la cheie aleg domenii de activitate precum fast-food sau servicii, care necesită cheltuieli cât mai reduse de start-up.
Ce afaceri în franciză se vând cel mai bine pe timp de criză (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
În România, piaţa francizelor este volatilă şi nu sunt date certe legate de valoarea acesteia, spune Anton Constantin, preşedintele Asociaţiei Române a Francizelor, care estimează că pe plan local sunt în jur de 300 de francize şi de master francizori, din care mai mult de jumătate sunt străine.
"Cele mai căutate francize sunt în domeniul fast-food, chiar dacă nu sunt cele mai ieftine, pentru că toată lumea cumpără un sandvici, un hamburger. Acestea sunt urmate de cele din domeniul serviciilor."
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Anul acesta este un an bun pentru investiţii într-o afacere în franciză, pentru că se poate obţine un preţ scăzut la negocierea contractului cu francizorul care se încheie de obicei pe o perioadă de cinci ani.
Citeşte mai multe despre piaţa francizelor pe www.zf.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO