CES 2013: Târgul tehnologic al marilor producători - GALERIE FOTO

Ediţia de anul acesta a Consumer Electronics Show (CES) se desfăşoară în Las Vegas, evenimentul de tradiţie pentru lumea tehnologică fiind marcat în 2013 de o absenţă apăsătoare a celebrei companii Microsoft. Evenimentul desfăşurat în "oraşul păcatelor" aduce în centrul atenţiei gadget-urile cât mai subţiri şi concurenţa dintre producători.

1047 afișări
Imaginea articolului CES 2013: Târgul tehnologic al marilor producători - GALERIE FOTO

Consumer Electronics Show Las Vegas 2013: Târgul tehnologic al marilor producători - GALERIE FOTO (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

CES Las Vegas 2013 este cel mai grandios eveniment de profil tehnologic la nivel mondial, fiind totodată un târg oportun pentru marii producători de a-şi expune gadget-urile pe care se bazează.

Evenimentul de anul acesta înglobează cea mai mare ediţie de până acum, spaţiul de expoziţie fiind disponibil pe suprafaţa a 170.000 de metri pătraţi, echivalentul a două hangare de aeronave. 

Marcată de unele dintre cele mai importante progrese tehnologice de până acum, CES 2013 cunoaşte o serie de modificări care până nu demult erau ingrediente celebre pentru o ediţie de succes. 

Publicul prezent în Las Vegas a cunoscut o schimbare de preferinţe vizavi de ceea ce se expune la acest târg. Dacă până acum descoperirile şi progresele din domeniul hardware reprezentau punctul forte al CES, momentan privitorii şi-au îndreptat atenţia către gradul de diversitate sau cât de funcţionale pot fi aparatele expuse la standurile producătorilor. 

CES 2013 marchează şi o premieră în cadrul evenimentului, ediţia de anul acesta fiind prima, din anul 1995 şi până în prezent, la care celebra companie Microsoft a ales să nu participe. 

Datorită acestui fapt, o parte dintre cei care privesc evoluţia evenimentului au ales să privească absenţa Microsoft drept un semnal de alarmă pentru sectorul PC-urilor, vizibil afectat de progresele înregistrate de tablete sau smartphone-uri.

Pe de altă parte ultimele gadget-uri care au purtat amprenta Microsoft au dezamăgit, mai ales prin aşteptările mari create şi ulterior demontate de către eficienţa ultimului sistem de operare Windows din gama companiei, ajuns în 2012 la ediţia a VIII-a. 

Aşa cum era de aşteptat compania Apple a ales ca şi anul acesta să ignore Consumer Electronics Show, un gest care nu a mirat pe nimeni, fiind ştiut faptul că producătorul iPhone-ului nu se arată prea entuziasmat de CES. 

Probabil marele câştigător al CES 2013 va fi gigantul Google, care s-a ambiţionat în a răspândi sistemul de operare Android în mai toate domeniile accesibile. Astfel, Google se foloseşte de notorietatea Android pentru a aborda şi producătorii de produse electronice şi electrocasnice.

Pornind de la frigiderul Smart Thinq produs de LG la proiectorul PicoPix al Philips, sistemul audio auto Asteroid al Parrot şi cunoscuta Samsung Galaxy Camera, producătorii de electronice şi electrocasnice expun în cadrul Consumer Electronics Show (CES), în Las Vegas, noul val de aparate "inteligente". 

Acestea au menirea de a simplifica interacţiunea dintre om şi maşină, permiţând în acelaşi timp companiei Google să-şi diversifice sursele de colectare a datelor pentru îmbogăţirea afacerilor în domeniul căutării şi publicităţii pe internet.

Samsung, marele câştigător la nivel mondial în 2012 în ceea ce priveşte sectorul telefoanelor inteligente, este în prim plan cu cel mai mare stand din cadrul CES. 

Publicaţia britanică The Guardian notează că suprafaţa spaţiului expozant cu care cei de la Samsung s-au prezentat în Las Vegas poate fi asemănată cu un teren de fotbal. 

Conflictul din ultimii ani disputat între producătorii de PC-uri şi cei de smartphone-uri sau tablete este evidenţiat la ediţia de anul acesta. 

Aşa cum era de aşteptat produsele aflate în centrul atenţiei sunt televizoarele şi monitoarele cu rezoluţie Ultra HD. Numărul pixelilor de pe aceste dispozitive este comparat cu generaţiile trecute, astfel încât noile producţii sunt promovate drept un următor pas de succes în lumea tehnologică.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici