- Home
- Economic
- BUCURESTI, (13.10.2015, 10:40)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CONFERINŢA MEDIAFAX - Preşedintele AMRCR Dan Şucu: Clientul este cel care decide pentru retaileri în privinţa programului de funcţionare şi ofertei de produse
Retailerii resping restricţionarea programului de funcţionare, întrucât clientul este singurul care trebuie să decidă când intră în magazin şi cât stă, iar statul nu trebuie să intervină nici în privinţa prezenţei produselor româneşti,a declarat şeful AMRCR, Dan Şucu, la conferinţa MEDIAFAX Talks about Retail.
1482 afișări
CONFERINŢA MEDIAFAX - Preşedintele AMRCR Dan Şucu: Clientul este cel care decide pentru retaileri în privinţa programului de funcţionare şi ofertei de produse (Imagine: Dragos Savu/Mediafax Foto)
"Contează ce-i place şi ce vrea clientul. Iar clientul prin intrările în magazine, prin cumpărăturile făcute la diferite ore şi in diferite zile ale săptămânii decide câte ore stau magazinele noastre deschise", a spus preşedintele Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), referindu-se la posibilitatea ca programul magazinelor să fie restricţionat.
Interacţiunea dintre clienţi şi magazine se face doar pe bazele clientului, a afirmat el.
"Diferenţa este că noi suntem votaţi zilnic sau măcar săptămânal", a afirmat Şucu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
De asemenea, autorităţile nu ar trebui să intervină nici în privinţa prezenţei produselor româneşti pe rafturile magazinelor.
"Este un subiect vechi care ne preocupă. Clienţii transmit de aproximativ cinci ani că vor să se întâlnească cu produse româneşti. (...) Acest proces este într-un curs accelerat şi nu considerăm necesară o intervenţie administrativă", a spus preşedintele AMRCR.
Senatul a adoptat, marţi, o propunere legislativă care instituie obligaţia comercianţilor persoane juridice să achiziţioneze produsele din categoriile carne, legume şi fructe în proporţie de cel puţin 51% corespunzător fiecărei categorii, din lanţul alimentar scurt, adică din producţie românească.
Conferinţa Mediafax Talks about Retail este organizată marţi, 13 octombrie, la hotel J.W.Marriott, de către agenţia de presă Mediafax, ĭn parteneriat cu Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România, şi reuneşte reprezentanţi ai Guvernului, ai autorităţilor competente, factorii de decizie din industrie şi reprezentanţii mediului de afaceri din domeniul retailului, dar şi din domeniile conexe.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe