- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Decanul Facultăţii de relaţii economice internaţionale: "Call-centerul nu este drumul spre o carieră reuşită pentru tinerii cu studii superioare"
În companiile cu activităţi de call-center lucrau peste 14.000 de angajaţi în 2014, de trei ori mai mulţi faţă de 2008, sectorul fiind astfel printre cele mai efervescente de pe piaţa muncii.

Decanul Facultăţii de relaţii economice internaţionale: "Call-centerul nu este drumul spre o carieră reuşită pentru tinerii cu studii superioare"

ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Digi a dobândit, cu sprijinul statului, monopolul absolut al piețelor audiovizualului
-
Irineu Darău: „Personal cred că actuala conducere USR trebuie să plece. Se gestionează greşit partidul”
-
Victorie de palmares. FCSB câştigă derby-ul cu CFR Cluj, dar titlul rămâne în Gruia
-
Prima ţara din Europa care introduce carantină obligatorie pentru variola maimuţei: 21 de zile de izolare



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



GANDUL.RO

