Evenimentul care depăşeşte Black Friday: 3 milioane de angajaţi şi 4.000 de avioane şi nave de transport pentru Single’s Day, cea mai mare vânzare online a anului

  • Trei milioane de lucrători, ajutaţi de 4.000 de avioane şi nave de transport marfă, se pregătesc pentru cea mai mare vânzare online a anului din China
  • Cumpărătorii se vor revanşa pentru perioada de carantină din primăvară, anunţă BBC.
  • Single’s Day este un eveniment organizat în fiecare an pe 11 noiembrie. Anul trecut au fost cumpărate aproximativ 1,9 miliarde de produse în 24 de ore.
244 afișări
Imaginea articolului Evenimentul care depăşeşte Black Friday: 3 milioane de angajaţi şi 4.000 de avioane şi nave de transport pentru Single’s Day, cea mai mare vânzare online a anului

3 milioane de angajaţi şi 4.000 de avioane şi nave de transport pentru Single’s Day

Single’s Day este un eveniment organizat în fiecare an pe 11 noiembrie. Anul trecut au fost cumpărate aproximativ 1,9 miliarde de produse în 24 de ore.

Roboţii pentru curăţenie, aspiratoarele şi trusele de unele vor fi unelte dintre cele mai populare produse de anul acesta. Totuşi, brandurile de lux se vor bucura de un plus semnificativ, de vreme ce milioane de chinezi care nu au putut să călătorească în marile centre ale modei se vor reorienta spre ceea ce experţii numesc „revenge spending” („cheltuieli din răzbunare”).

Single’s Day, cunoscut drept 11.11 sau Dublu 11, a fost lansat iniţial de retailerul online Alibaba ca o sărbătoare pentru persoanele singure, o antiteză pentru celebrul Valentine’s Day.

În 2019, valoarea brută a produselor a atins 210 miliarde de yuani (31 de miliarde de dolari), de două ori mai mult decât Black Friday şi Cyber Monday la un loc, iar vânzările au ajuns la un miliard de dolari în primele nouă minute de comercializare. Anul trecut, cele mai populare produse au inclus mâncărurile pentru animale şi produsele de îngrijire şi înfrumuseţare, raportându-se o creştere de 3.000% în ceea ce priveşte produsele cosmetice pentru bărbaţi.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
cumpărături,
china,

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici