- Home
- Economic
- IAŞI, (30.12.2012, 14:41)
- Florin Ghetau
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Fenechiu: CFR Marfă este o gaură neagră, prin oprirea hoţiilor poate deveni profitabilă
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, afirmă că "prin oprirea hoţiilor şi cu un management performant" CFR Marfă poate deveni profitabilă, susţinând că această companie a ajuns "o gaură neagră unde se fac contracte împotriva intereselor statului".
655 afișări
Fenechiu: CFR Marfă este o gaură neagră, prin oprirea hoţiilor poate deveni profitabilă (Imagine: Liviu Chirica/Mediafax Foto)
Relu Fenechiu a spus, duminică într-o conferinţă de presă susţinută la Iaşi, că "se fură mult prea mult în România" şi că sunt permise "mult mult prea multe abuzuri şi scurgeri de bani".
"Camioanele de mare tonaj merg suraîncărcate pe străzi şi acest lucru nu se poate face decât dând şpagă unde trebuie, în vămi se cântăresc maşinile după ureche, iar CFR Marfă este o gaură neagră în care se fac contracte parcă dedicate împotriva intereselor companiei şi statului", a spus Fenechiu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
El a precizat că va căuta soluţii de eficientizare a companiilor din subordine care merg în pierdere.
"La CFR Infrastructură s-a reuşit diminuarea pierderilor cu aproape 200 milioane de euro şi astăzi este deja pe profit, însă organizarea companiei trebuie regândită, pentru că se găseşte în situaţia că are datorii, dar are de încasat foarte mulţi bani de la CFR Marfă şi de la CFR Călători. Aceste din urmă două companii, având mari pierderi, niciodată nu vor putea achita datoriile către CFR Infrastructură şi vreau să terminăm cu aceste lanţuri care produc pierderi în economia naţională”, a afirmat ministrul Transporturilor.
El a susţinut că CFR Marfă poate deveni o companie profitabilă prin "oprirea hoţiilor" şi printr-un management performant.
"Societăţile care pot să fie profitabile trebuie lăsate să fie profitabile, iar cele care nu pot deveni profitabile le lichidăm, le închidem sau le privatizăm, asta însă doar după ce ne convingem că nu se poate face nimic din ele. Eu sunt convins că prin management performant şi oprirea hoţiilor, CFR Marfă poate deveni profitabilă", a afirmat Fenechiu.
El a precizat că în anul 2007 CFR Marfă s-a asociat cu o societate, intrând în afacere cu şase mii de vagoane, dar că, în loc să obţină profit, a înregistrat pierderi.
"În 2007, CFR Marfă a făcut o asociere cu o companie şi a intrat în această asociere cu un capital de 6.000 de vagoane. M-am trezit acum cu o cerere de la acea companie să schimbăm o mie din cele şase mii de vagoane, că nu mai sunt bune. Am pus o întrebare simplă: ce profit a avut CFR Marfă în urma asocierii? Am aflat că a avut pierderi în fiecare an. Sunt foarte curios ce răspuns o să-mi dea actuala conducere a CFR Marfă la această chestiune”, a adăugat ministrul Transporturilor.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe