GALERIE FOTO Dacia lansează conceptul Bigster, un SUV de 4,6 metri lungime. Strategia Groupe Renault pe următorii ani

  • Noul SUV lansat de Dacia, sub numele Bigster, este soluţia pentru un vehicul de segment C, accesibil la preţ.
  • Modelul are 4,6 metri lungime şi poate fi echipat cu motorizări alternative şi hibride.
21118 afișări
Imaginea articolului GALERIE FOTO Dacia lansează conceptul Bigster, un SUV de 4,6 metri lungime. Strategia Groupe Renault pe următorii ani

FOTO Dacia lansează Bigster, un SUV de 4,6 metri lungime. Strategia Groupe Renault pe următorii ani

Dacia a prezentat, joi, conceptul unui model SUV de 4,6 metri lungime, robust, spaţios. Sub numele Bigster, SUV-ul prefigurează soluţia propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la preţul unui model din segmentul inferior.

„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluţie a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esenţial, evocând spiritul de aventură şi aducând în plus o tuşă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi şi atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi”, spune Alejandro Mesonero-Romanos, director de design Dacia.

Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster, ci şi interiorul este spaţios.

Elemente definitorii ale noului model sunt semnătura luminoasă în formă de Y, care e mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV, un aspect pus şi mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei.

Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative şi hibride, asigurând astfel adaptarea permanentă atât la nevoile clienţilor, cât şi la evoluţia reglementărilor în domeniul auto.

Cu ocazia prezentării de către Groupe Renault a planului său strategic Renaulution, marca Dacia şi-a dezvăluit strategia pentru următorii cinci ani.

Astfel, prin crearea noului business unit Dacia-Lada, Dacia îşi va spori eficienţa şi competitivitatea şi îşi va extinde atât prezenţa pe pieţele externe, cât şi gama de modele, prin abordarea segmentului C.

Conceptul Bigster prefigurează deschiderea gamei Dacia către noi orizonturi.

„Dacia va continua să propună clienţilor modele fiabile, la cel mai bun preţ. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potenţialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienţi şi vom creşte calitatea, competitivitatea şi atractivitatea produselor noastre. Avem aşadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma”, spun cei din companie.

Dacia a vândut începând din 2004 peste 7 milioane de vehicule în 44 de ţări, multe din modelele sale fiind bestseller în segmentul lor. Astfel, în Europa, Sandero este în ultimii ani cel mai vândut model către clienţii particulari în timp ce Duster este cel mai vândut SUV către aceeaşi categorie de clienţi.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici