„În total, anul trecut, am exportat produse locale de circa 25-30 mil. euro, o valoare relativ constantă comparativ cu 2015. Mai mult, săptămâna trecută am lansat primul export de produse româneşti pentru săptămâna tematică balcanică”, spune Frank Wagner, executivul care conduce operaţiunile Lidl pe plan local.
Pentru acest eveniment, săptămâna tematică balcanică, patru produse locale au fost alese de executivii din alte ţări, care lucrează în departamentul de achiziţii al Lidl. Cele patru produse sunt berea Timişoreana, mălaiul local, zacusca şi salamul de Sibiu.
Cititi continuarea articolului pe zf.ro
Citeşte şi: Ford Craiova angajează 500 de persoane şi opreşte producţia modelului B-MAX din septembrie. Din toamnă, începe construcţia SUV-ului EcoSport, pentru Europa
Citeşte şi: FMI menţine prognozele pentru creşterea economică globală. Le majorează pentru zona euro şi China şi le reduce pe cele pentru SUA şi Marea Britanie
Citeşte şi: Calendar fiscal | Ce impozite se achită şi ce declaraţii fiscale se depun până la 25 iulie
Citeşte şi: Berlinul face lobby puternic pentru stoparea unor noi sancţiuni americane împotriva Rusiei de teamă de a nu rămâne fără accesul la gazul rusesc