- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Logan - succes de marketing
Modelul low-cost Logan, produs de principala subsidiară a Renault, uzina Dacia din România, este un succes de marketing şi nu va avea un concurent serios pe segmentul său de piaţă până în perioada 2009-2010, a declarat preşedintele grupului auto francez, Carlos Ghosn.
Logan - succes de marketing
"Logan e un succes de marketing (...) se vinde singur, nu canibalizează alte produse Renault, şi de aceea mulţi concurenţi iau Logan drept referinţă. Abia la sfârşitul lui 2009 în 2010 va apărea un concurent serios", a spus Ghosn, la prezentarea rezultatelor financiare semestriale ale Renault.
El a arătat că producţia Logan nu a fost realizată, după cum unii competitori vor să procedeze, aplicând metoda japoneză de îmbunătăţire a proceselor "kaizen" asupra unui produs existent, ci prin iniţierea tuturor proceselor de la zero.
În acest sens, nici viitoarea maşină de 3.000 de dolari avută în vedere de Renault pentru pieţe emergente nu va fi produsă aplicând "kaizen" asupra Logan, ci plecând de la zero în ceea ce priveşte materialele, motoarele, transmisia şi procesul de producţie.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 21:19
Viermi în creier: care sunt riscurile bolii de care suferă Robert F. Kennedy
-
ieri, 18:35
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 814. Atac aerian în Harkov / Putin: Capturarea Harkovului ,,nu face parte din plan" / UE sancţionează patru ziare ruseşti / Rusia a confiscat 463 de milioane de euro de la Unicredit / 4.500 de prizonieri ucraineni sunt pe cale să se înroleze în schimbul eliberării condiţionate