Mari în Vest, mici la noi

Expansiunea agresivă din ultimii ani a Blue Air şi Wizz Air nu a lăsat loc pe piaţa locală companiilor care fac legea low-cost în Europa. EasyJet, Ryanair sau Germanwings sunt prezente marginale pe aeroporturile din România. De ce au exclus marile companii low-cost România de pe harta dezvoltării lor şi ce s-ar putea schimba odată cu slabirea forţelor Blue Air?

16 afișări
Imaginea articolului Mari în Vest, mici la noi

Mari în Vest, mici la noi

"Nu am fost primiţi cu braţele deschise în România. De aceea am ales doar doua aeroporturi mici, care au înteles importanţa unei curse Ryanair." Acesta era răspunsul dat la lansarea Ryanair în România, în aprilie 2008, de Tomasz Kulakowski, pe atunci director de vânzări al Ryanair pentru Europa Centrală şi de Est, la întrebarea de ce nu au ales să zboare din Bucureşti şi au preferat Arad şi Constanţa. În toamna lui 2010, Ryanair nu mai zboară nici de la Arad, ci doar de la Constanţa. În paralel, Ryanair devenea lider pe pieţe precum Polonia şi cucerea pas cu pas ţările Baltice sau Ucraina.

Citeşte mai multe despre motivele pentru care marii operatori low-cost au menţinut România la periferia expansiunii lor pe www.businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici