Maşina anului 2012 în Europa: Modelul care a fost votat de un juriu de 59 de membri din 23 de state europene - FOTO

Modelul Chevrolet Volt/Opel-Vauxhall Ampera, dezvoltat de grupul american General Motors (GM), a fost desemnat maşina anului 2012 în Europa de către juriul Car of the Year, care a plasat Volkswagen Up, respectiv Ford Focus pe următoarele două poziţii în clasament.

5699 afișări
Imaginea articolului Maşina anului 2012 în Europa: Modelul care a fost votat de un juriu de 59 de membri din 23 de state europene - FOTO

Maşina anului 2012 în Europa: Modelul care a fost votat de un juriu de 59 de membri din 23 de state europene

Volt şi Ampera au candidat în comun la premiul pentru anul 2012, fiind similare din punct de vedere tehnic, cu unele diferenţe de design.

Cele două modele au fost desemnate câştigătoare luni seara, la debutul Salonului Auto de la Geneva, de către un juriu de 59 de membri din 23 de state europene, potrivit Forbes.

Candidaţii au fost evaluaţi în funcţie de numeroase criterii, inclusiv design, confort, performanţe, inovaţie tehnologică şi eficienţă.

Modelul electric al General Motors, care poate fi alimentat "la priză", a mai câştigat anul trecut titluri ca maşina anului în America de Nord sau maşina ecologică a anului.

Premiul acordat de juriul european survine unui eveniment mai puţin pozitiv pentru marcă, GM anunţând vineri că suspendă temporar producţia Volt din cauza vânzărilor scăzute.

Stocurile modelului Volt au ajuns suficiente pentru 154 de zile, faţă de perioada considerată optimă de 60 de zile, notează Forbes.

GM estima vânzări de 10.000 de modele Volt pentru anul trecut, însă a reuşit să vândă numai 7.600 de unităţi. Grupul american a renunţat recent la ţinta de 45.000 de unităţi pentru acest an, după ce a livrat în ianuarie şi februarie puţin peste 1.600 de modele Volt.

Cu toate acestea, Volt s-a vândut mai bine decât celelalte automobiel electrice pe piaţa americană, notează Forbes.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici