McDonald's România vrea să dubleze reţeaua de cafenele în 2015 şi caută terenuri pentru restaurante

McDonald's vrea să-şi dubleze numărul de cafenele din România până la sfârşitul anului viitor, la 20 de unităţi, dintre care patru vor fi deschise în acest an, şi în acelaşi timp caută terenuri pentru extinderea lanţului de restaurante, în condiţiile în care nu a deschis niciunul în acest an.

250 afișări
Imaginea articolului McDonald's România vrea să dubleze reţeaua de cafenele în 2015 şi caută terenuri pentru restaurante

McDonald's România vrea să dubleze reţeaua de cafenele în 2015 şi caută terenuri pentru restaurante (Imagine: Silviu Matei/Publimedia)

McDonald's va deschide până la finele anului patru cafenele McCafe, din care două în Bucureşti şi câte una la Ploieşti şi Târgu Mureş.

"Vrem să devenim un lanţ relevant de cafenele în Bucureşti. Ţinta noastră este să ajungem la 20 de cafenele în România până la sfârşitul anului. Investiţia diferă foarte mult de la locaţie, la locaţie", a declarat pentru MEDIAFAX Daniel Boaje, directorul general al McDonald's România.

În ceea ce priveşte planurile privind deschiderea de noi restaurante în România, Boaje a menţionat că în prezent compania caută terenuri, iar investiţiile vor avea loc în momentul în care vor fi găsite locaţiile potrivite.

"Nu am deschis niciun restaurant nou în acest an, iar anul trecut am deschis două. În schimb, am finalizat modernizarea a patru restaurante, iar procesul continuă. Căutăm terenuri pentru noi restaurante în Bucureşti şi în marile oraşe, însă este destul de dificil să găsim ceea ce ne trebuie, respectiv loturi de 2.500-3.000 de metri pătraţi în amplasamente foarte bune. Piaţa terenurilor este încă în aşteptare", a adăugat Boaje.

McDonald's a intrat pe piaţa românească în 1995 cu un restaurant în Piaţa Unirii şi în prezent deţine o reţea de 67 de restaurante în România, iar cifra de afaceri a totalizat anul trecut 94,8 milioane de euro (415 milioane de lei), în creştere cu aproape 6% faţă de 2012.

"Am fost tot timpul pe creştere, iar pentru acest an estimăm o creştere a afacerilor superioară celei de anul trecut. Creşterea vine din adaptarea produselor la cererea pieţei, din inovare, din surprize (...)", a mai spus Boje.

McDonald's concurează pe piaţa restaurantelor fast-food cu reţele precum KFC, Subway sau Pizza Hut.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici