- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Microsoft va prelua compania de sondaje pe internet Greenfield Online
Microsoft, cel mai mare producător de software din lume, a încheiat un acord pentru preluarea companiei de sondaje pe internet Greenfield Online, prezentă şi în România, pentru aproximativ 486 milioane de dolari.
Microsoft va prelua compania de sondaje pe internet Greenfield Online
Tranzacţia îi va furniza Microsoft acces la firma Ciao, deţinut de Greenfield, operatorul unui popular site european de comparaţii de preţuri şi de analiză a consumatorilor. Ciao.com a fost înfiinţată în 1999 la Munich şi face parte din Greenfield din anul 2005. Compania are birouri în Londra, Paris, Timişoara şi Wroclaw (Polonia).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vor să apere România, dar nu prea au cu ce. MApN anunță rezultate dezastruoase la proba sportivă în rândul candidaților la postul de „soldați profesioniști”
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
Ciao are peste 26,5 milioane de vizitatori unici în fiecare lună, operând în şapte state şi limbi.
Utilizatorii de internet găsesc pe site-ul Ciao peste patru milioane de produse şi cinci milioane de evaluări independente de produse şi raporturi privind experienţele consumatorilor. Acestea sunt împărţite în 20 de categorii, printre care maşini, calculatoare, camere digitale, finanţe, călătorii, electronice sau alimente.
Microsoft a oferit 17,5 dolari pe o acţiune Greenfield, cu 10% mai mult decât preţul de închidere a titlurilor companiei de pe data de 25 august.
Grupul de investiţii Quadrangle, concentrat pe domeniul media, a propus în luna iunie să cumpere Greenfield pentru 15,5 dolari pe acţiune. Greenfield a acordat grupului termen până la 29 august pentru a majora oferta la 17,5 dolari, în caz contrar având dreptul să renunţe la tranzacţie.
Producătorul de software a anunţat că va vinde operaţiunile principale ale Greenfield, respectiv soluţiile de sondare pe internet, care generează circa 75% din totalul veniturilor companiei.
Divizia vinde răspunsurile obţinute prin sondaje, care reflectă opiniile şi tendinţele consumatorilor, către companiile de cercetare de marketing
Ambele companii anticipează că tranzacţia se va finaliza în trimestrul al patrulea din 2008.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO