- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (31.07.2010, 12:42)
- Iancu Liviu , Iancu Liviu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Partea de creaţie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenţa înseamnă cercetările de piaţă
Partea de creaţie a brandului turistic al României a costat 94.600 de euro, diferenţa până la 900.000 de euro însemnând cercetările de piaţă, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Biroului de presă al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).
52 afișări
Partea de creaţie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenţa înseamnă cercetările de piaţă
Potrivit instituţiei, brandul, realizat de asocierea THR/TNS, a fost conceput pe baza unei ample cercetări de piaţă desfăşurate în România şi în cele 8 pieţe principale pentru turismul românesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franţa şi Ungaria. Studiul a inclus două componente, una calitativă şi alta cantitativă, cuprinzând 10.800 de interviuri telefonice, 90 interviuri directe, 2 focus grupuri, 5 workshop-uri cu echipa de proiect şi 3 branding council-uri.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 18:12
• Zelenski: Ucraina are nevoie de mai multe arme de la aliaţi pentru a-i opri pe ruşi
-
astăzi, 07:25
• Coldplay şi Sting cer eliberarea lui Toomaj Salehi, rapperul iranian condamnat la moarte
-
astăzi, 07:45
• Leverkusen ajunge în finala Europa League şi îşi păstrează invincibilitatea în acest sezon
-
astăzi, 07:08
• Lumea trece printr-o nouă febră a aurului, iar băncile centrale sunt cele mai însetate
-
ieri, 19:12
• Anonymous a întrerupt parada de Ziua Victoriei pe televizoarele smart din Siberia
-
ieri, 17:53
• Cutremure în Gorj şi Vrancea, joi după-amiază, la trei minute unul de celălalt
-
ieri, 19:37
• Florin Piersic este în secţia ATI. Actorul a fost operat cu succes la genunchi
-
ieri, 20:39
• Jill Biden, mesaj pentru Carmen Iohannis: A fost minunat să te avem la Casa Albă
-
ieri, 21:10
• LIVE TEXT Dezbatere intensă privind transportul de arme către Israel / Benjamin Netanyahu a promis că Israelul „va rămâne singur" dacă va fi nevoit
-
ieri, 21:39
• Zelenski l-a demis pe şeful Administraţiei Securităţii de Stat a Ucrainei
-
ieri, 21:42
-
ieri, 16:44
• Ciolacu: România se prăbuşeşte fără fondurile europene şi reformele UE
-
ieri, 14:37
• Telefoanele Seriei HUAWEI Pura 70 sunt aici! Un design unic şi camere foto de top (P)
-
ieri, 14:57
-
ieri, 12:19
• GALERIE FOTO Economie la parada Moscovei de Ziua Victoriei: Un singur tanc a fost expus, acelaşi prezent şi anul trecut
MDRT a solicitat vineri asocierii THR/TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.
Asocierea THR/TNS a transmis vineri un răspuns Ministerului Dezvoltării şi Turismului în care susţine: "Brandul de turism al României şi toate componentele sale au fost create de noi şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale", menţionând în acelaşi timp că este la dispoziţia Guvernului pentru luarea oricărei decizii pentru a rezolva actuala neînţelegere, cum ar fi solicitarea de a realiza lucrări suplimentare de grafică asupra izotipului.
În urma răspunsului primit, MDRT a decis să convoace Consiliul pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al României, pentru luni, 2 august.
Citește pe alephnews.ro: Noul film „Stăpânul inelelor” va fi lansat în 2026. Cine va face parte din distribuție
Citește pe www.zf.ro: Avertisment apocaliptic de la omul care a creat ChatGPT: ”Îmi este frică de ce va urma, este o problemă masivă. Nu realizaţi încă impactul Inteligenţei Artificiale.” Milioane de joburi vor dispărea
Citește pe www.zf.ro: Avertisment apocaliptic de la omul care a creat ChatGPT: ”Îmi este frică de ce va urma, este o problemă masivă. Nu realizaţi încă impactul Inteligenţei Artificiale.” Milioane de joburi vor dispărea
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ca între Prime Doamne: Ce i-a transmis Jill Biden lui Carmen Iohannis după întâlnirea de la Casa Albă
Prăbuşirea dureroasă a celei mai fierbinţi pieţe imobiliare: birourile stau goale, spaţiile comerciale sunt pustii, iar clădirile fantomă rezidenţiale domină orizontul
Cine este antreprenorul care vrea să transforme cele mai arzătoare dorinţe ale oamenilor într-o afacere. El a creat şi vândut mai multe afaceri
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Imaginile anului cu romanticul Ilie Năstase în timp ce își sărută cu foc soția! Cum a răsfățat-o pe Ioana Năstase, după ce femeia a dezvăluit că relația lor o face să trăiască în minciună și durere
PROSPORT.RO
'O sfidează pe soția lui Florin Piersic!' Scandal cu femeia nelipsită de lângă marele actor, aflat pe patul suferinței
CANCAN.RO
Cine este Anna Török, soția lui Florin Piersic. Cei doi au trăit o poveste de dragoste ca în filme
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe