Premieră pe piaţa auto. Maşina pe abonament, schimbată la un an. "În România, există clienţi care vor să-şi schimbe automobilul în fiecare an sau să cumpere maşina online"

În era tehnologiei, automobilul devine în viziunea a tot mai mulţi clienţi un alt gadget sau o soluţie de mobilitate. Este motivul pentru care companiile din domeniu lansează în oferta de finanţare "abonamente" similare celor la telefonia mobilă.

6990 afișări
Imaginea articolului Premieră pe piaţa auto. Maşina pe abonament, schimbată la un an. "În România, există clienţi care vor să-şi schimbe automobilul în fiecare an sau să cumpere maşina online"

Premieră pe piaţa auto. Maşina pe abonament, schimbată la un an. "În România, există clienţi care vor să-şi schimbe automobilul în fiecare an sau să cumpere maşina online"

"Alături de Porsche România oferim în cadrul unui pro­gram-pilot de 100 de auto­mobile un serviciu prin care un client poate con­duce acel automobil timp de un an, iar după un an poate înlocui maşina astfel încât să aibă un automobil nou tot timpul, iar aici este trecerea de la a deţine un automobil la a privi maşina ca soluţie de mobilitate. Serviciul este disponibil pentru clienţi indi­viduali, dar oricine îl poate contracta", a spus David Gedlicka, directorul general al Porsche Finance Group în România.

În cadrul programului pilot sunt acum disponibile două modele, 50 de automobile Volkswagen Golf şi 50 de auto­mobile Volkswagen Tiguan. Prin acesta se achită un avans după care se plăteşte lunar o rată tip de 12 luni, iar după un an clientul retur­nează maşina, achită un alt avans şi reia ra­tele. Spre exemplu, pentru un Golf tre­buie să se achite o rată lunară de 270 de euro plus TVA, iar pentru un Tiguan 440 de euro plus TVA, iar toate cheltuielile sunt incluse.

"Condu o maşină nouă în fiecare an este proiectul şi urmează să fie lansat în perioada imediat următoare. Acest tip de proiect nu mai există în oferta Porsche Holding din nicio altă ţară, îl lansăm pentru prima dată în România şi suntem foarte curioşi cum va fi primit. Programul a fost gândit alături de colegii de la Porsche România şi începem cu automobile din gama Volkswagen", explică David Gedlicka.

Serviciul este similar cu cel oferit mai nou de companiile telecom, care permit schimbarea anuală a telefoanelor în cadrul unui abonament special. 

Citiţi continuarea articolului pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici