Renault şi Dacia vor vinde 500.000 de automobile ieftine în 2009, în pofida crizei

Renault şi Dacia vor vinde 500.000 de automobile low-cost în acest an, similar cu nivelul înregistrat anul trecut, în pofida crizei financare şi recesiunii care au "făcut ravagii" pe unele pieţe cheie pentru segmentul autoturismelor ieftine, a declarat marţi un oficial Renault.

24 afișări
Imaginea articolului Renault şi Dacia vor vinde 500.000 de automobile ieftine în 2009, în pofida crizei

Renault şi Dacia vor vinde 500.000 de automobile ieftine în 2009, în pofida crizei (Imagine: Mediafax Foto)

Gerard Detourbet, vicepreşedinte pentru proiectul entry-level al grupului francez, a arătat că vânzările ar putea fi chiar "ceva mai mari decât anul trecut, în pofida crizei".

"Brazilia a decolat deja din nou şi cred că Rusia ar putea urma relativ repede", aperciază acesta.

Renault şi Dacia au vândut 435.000 de automobile entry level, precum modelele Logan şi Sandero, în primele zece luni ale acestui an, faţă de 509.451 în tot anul 2008.

Germania a depăşit România în topul vânzărilor de autoturisme ieftine, potrivit grupului Renault, datorită programului "Rabla" derulat de guvernul de la Berlin în primele opt luni ale anului.

Dacia a vândut anul trecut 257.594 de automobile la nivel mondial, cu 11,7% mai multe decât în 2007.

Renault şi Dacia vor lansa în primăvara anului viitor modelul 4x4 Duster în Europa, Turcia şi America de Nord.

"Duster nu este creat pentru Europa, ci pentru întreaga lume", a spus Detourbet.

Dacia va lansa modelul Duster, în două versiuni, 4X2 şi 4X4, în Europa, Turcia, Algeria şi Maroc în primăvara anului viitor, iar din iunie 2010 sub marca Renault în Ucraina, Orientul Mijlociu şi Africa, a anunţat, marţi, compania.

Renault a refuzat să ofere o prognoză de vânzări pentru Duster, dar Detourbet a precizat că modelul va avea capabilităţi offroad, iar grupul speră să atragă şi clienţi de pe marile pieţe emergente Brazilia şi Rusia, precum şi din Europa, care însă nu este regiunea cheie pentru acest automobil.

"Obiectivul este să imprimăm marca Renault într-un anumit număr de teritorii noi", a spus Detourbet, adăugând că grupul ţinteşte "volume mari pe pieţe noi".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici