Starbucks deschide vineri cafeneaua din Hanul lui Manuc şi ajunge la 11 unităţi

Lanţul american Starbucks va deschide vineri cafeneaua din Hanul lui Manuc, ajungând la o reţea cu 11 unităţi, după ce a închis cafeneaua din AFI Palace Cotroceni, dintre care opt se situează în Bucureşti, a anunţat joi compania.

767 afișări
Imaginea articolului Starbucks deschide vineri cafeneaua din Hanul lui Manuc şi ajunge la 11 unităţi

Starbucks deschide vineri cafeneaua din Hanul lui Manuc şi ajunge la 11 unităţi (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Ultima cafenea a fost inaugurată în septembrie în zona Pipera din Capitală, în complexul de birouri Novo Park, cu o suprafaţă de 200 metri pătraţi.

În prezent, lanţul american are 10 locaţii, dintre care şapte în Bucureşti şi câte una în Cluj-Napoca, Timişoara şi Constanţa.

Compania a anunţat anterior că vrea să ajungă în acest an în Iaşi cu două cafenele şi analizează pieţe precum cele din Sibiu, Craiova şi Braşov, vizând să-şi extindă reţeaua până la 30-35 de unităţi în următorii cinci ani.

Starbucks a închis recent unitatea din AFI Palace Cotroceni, înlocuită cafeneaua Brioche Dorée, brandul adus pe piaţa locală de directorul şi acţionarii grupului Kenvelo împreună cu un partener francez. Americanii au semnat însă un contract cu mall-ul pentru un alt spaţiu, cu zonă de servire, situat aproape de intrarea în cinematograf.

De asemenea, compania vrea să închidă şi să relocheze anul viitor cafenelele din clădirea America House (Piaţa Victoriei) şi din mall-ul Promenada, pentru prima unitate având o înţelegere pentru un spaţiu mult mai mare la intrarea pe Calea Victoriei.

Lanţul de cafenele a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de 7 milioane de euro pe piaţa locală, în creştere cu 20% faţă de anul precedent.

Starbucks a intrat pe piaţa din România în aprilie 2007, deschizând prima cafenea din Europa Centrală şi de Est, ca rezultat al unui joint-venture încheiat cu partenerul său european, grupul elen Marinopoulos. Grecii au pierdut franciza lanţului de cafenele în România, acţionariatul fiind schimbat la începutul anului cu un joint venture între mai mulţi antreprenori bulgari şi compania-mamă.

Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută şi pentru marca proprie de cafea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici