- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Topul reclamaţiilor la telefonie şi utilităţi: greşelile din facturi şi întreruperile dese
Tot mai mulţi români se plâng de serviciile de telefonie mobilă, ca şi de cele de utilităţi, în condiţiile în care tarifele cresc de la un an la altul, fără ca aceste sume să se vadă neapărat în rezolvarea problemelor.
Topul reclamaţiilor la telefonie şi utilităţi: greşelile din facturi şi întreruperile dese (Imagine: Claudia Veja/Mediafax Foto)
În primele patru luni, abonaţii companiilor de telefonie au trimis aproape 1.300 de petiţii către Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), nemulţumiţi de calitatea serviciilor, cu 13% mai multe reclamaţii faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
De departe, în topul problemelor se află abaterile de informare, declară pentru Gândul reprezentanţii ANPC, care spun că niciun operator de telefonie nu a scăpat nereclamat.
Citeşte mai multe despre reclamaţiile la telefonie şi utilităţi pe www.gandul.info.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sindromul rar care te face beat, chiar dacă n-ai băut. Cum a scăpat un belgian de amendă după ce a dat fiola „peste cap”
-
Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
SUA: Proiectul de lege privind interzicerea sau dezinvestirea TikTok a fost adoptat de Senat. Urmează votul final al lui Joe Biden
-
Tesla promite maşini mai ieftine după ce cererea pentru vehicule electrice a scăzut
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO