Vânzările de smartphone-uri ale BlackBerry au crescut cu 15% în trimestrul al doilea

Vânzările de smartphone-uri ale BlackBerry au crescut cu 15% în trimestrul al doilea, la 1,5 milioane de unităţi, datorită implemetării cu succes a planului de afaceri al CEO-ului John Chen, dar se plasează cu mult sub nivelul înregistrat în perioada similară a anului trecut, relatează Bloomberg.

233 afișări
Imaginea articolului Vânzările de smartphone-uri ale BlackBerry au crescut cu 15% în trimestrul al doilea

Vânzările de smartphone-uri ale BlackBerry au crescut cu 15% în trimestrul al doilea (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Livrările au urcat de la 1,3 milioane în primele trei luni şi corespund unei cote de 0,5% pe piaţa mondială a smartphone-urilor, aflată în creştere.

Din noiembrie 2013, de când Chen a venit la conducerea companiei canadiene, BlackBerry a mutat centrul de greutate al afacerii de la vânzarea de produse către consumatori individuali la vânzarea de servicii software către firme şi instituţii guvernamentale.

Cu toate acestea, compania a încercat să-şi păstreze utilizatorii fideli, prin repunerea în vânzare a modelului BlackBerry Bold şi a lansării modelului Z3 pe piaţa din Indonezia, în luna mai.

Nivelul livrărilor de smartphone-uri din trimestrul al doilea a rămas, însă, cu mult sub cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut, diferenţa fiind de 78%.

De asemenea, BlackBerry nu a reuşit să câştige cotă de piaţă din începând din al treilea trimestru din 2009. Compania nu a mai înregistrat un avans al vânzărilor din al doilea trimestru din 2013, când a lansat sistemul de operare BlackBerry 10.

Pentru a contrabalansa situaţia, BlackBerry are în plan să lanseze noi modele de smartphone-uri, printre care Passport şi Classic.

În luna decembrie a anului trecut, compania a semnat o înţelegere pe cinci ani cu Foxconn Technology Group din Taiwan pentru externalizarea producţiei de smartphone-uri. Foxconn este cel mai mare producător de echipamente electronice din lume, fiind, printre altele, furnizor pentru Apple.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici