Vânzările grupului Renault au crescut anul trecut cu 2,1%, susţinute de modelul Logan

Profitul net al grupului francez Renault a scăzut anul trecut cu 7,6%, la 2,73 miliarde euro, în timp ce vânzările la nivel mondial au crescut cu 2,1%, la 2,48 milioane autovehicule, susţinute de modelul Logan, a anunţat, joi, compania.

1 afișare
Imaginea articolului Vânzările grupului Renault au crescut anul trecut cu 2,1%, susţinute de modelul Logan

Vânzările grupului Renault au crescut anul trecut cu 2,1%, susţinute de modelul Logan

Cifra de afaceri a grupului a fost de 40,6 miliarde euro, în creştere cu 1,8% faţă de nivelul raportat în 2006. Marja operaţională, de 1,35 miliarde euro, a avansat cu 27,4 %.

"Sporirea capacităţilor de producţie pe plan internaţional şi parteneriatele încheiate în India, în Maroc şi în Rusia contribuie la accelerarea dezvoltării grupului Renault pe pieţele auto emergente, care sunt cele mai dinamice. Dezvoltarea profitabilă pe plan internaţional (35 % din vânzările Renault sunt în afara Europei), susţinută de modelul Logan, are un impact pozitiv asupra întregii game Renault", se arată în raportul grupului francez.

Contribuţia diviziei de automobile la cifra de afaceri a fost de 38,67 miliarde euro, în creştere cu 1,6 %.

Contribuţia Franţei şi a pieţelor europene la cifra de afaceri a scăzut cu 2,6 %, în timp ce toate celelalte regiuni au avut o contribuţie pozitivă la creşterea cifrei de afaceri în 2007. Contribuţia lor a crescut, în total, cu 3,1 %.

Filiala de finanţare a vânzărilor, RCI Banque, a contribuit cu două miliarde euro la afacerile grupului, în creştere cu 4,8 % faţă de 2006.

Marja operaţională a Renault a atins 1,3 miliarde euro, repsectiv 3,3 % din cifra de afaceri, faţă de 2,6 % în 2006, în creştere cu 27,4 %. Pentru 2008, ţinta este de 4,5%.

Marja operaţională a diviziei de automobile a crescut cu 54,5 % la 882 milioane de euro, adică 2,3 % din cifra de afaceri, datorită reducerii costurilor, a creşterii operaţiunilor internaţionale şi a competitivităţii gamei de vehicule utilitare.

Compania a realizat economii de 390 milioane euro în privinţa achiziţiilor de materii prime, luând în calcul şi efectul defavorabil al creşterii costului materiilor prime. Costurile de fabricaţie şi de logistică au fost reduse cu 137 milioane de euro, iar cheltuielile generale au scăzut cu 44 milioane de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici