Veniturile Orange România au crescut anul trecut cu 4,2%, la aproape 950 milioane euro

Veniturile Orange România au ajuns anul trecut la 947 milioane de euro, în creştere cu 4,2% în bază comparabilă faţă de 909 milioane euro în anul precedent, în timp ce numărul de clienţi a scăzut la finele anului 2015 la 10,18 milioane.

184 afișări
Imaginea articolului Veniturile Orange România au crescut anul trecut cu 4,2%, la aproape 950 milioane euro

Veniturile Orange România au crescut anul trecut cu 4,2%, la aproape 950 milioane euro (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)

În trimestrul al patrulea, veniturile au avansat cu 7,4%, la 250 milioane de euro, potrivit unui comunicat al Orange România.

"Anul 2016 se prefigurează a fi la fel de dinamic (precum 2015, n.r.), tendinţele de pe piaţă arătând un apetit crescut pentru 4G, pentru acces la divertisment pe toate tipurile de ecrane, interesul crescut pentru serviciile convergente, şi trecerea la abonament a utilizatorilor de cartele reîncărcabile", a declarat directorul general al Orange România, Jean-François Fallacher.

La finalul anului 2015, Orange avea 10,177 milioane de clienţi, numărul abonaţilor fiind în creştere cu 4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Serviciul Orange TV a înregistrat peste 275.000 de abonaţi, cu o creştere de 75,4% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Numărul de clienţi (inclusiv utilizatori de cartele preplătite) la finele anului 2014 s-a situat la 10,531 milioane, potrivit raportului grupului francez Orange.

Consumul de date mobile 4G şi-a continuat trendul ascendent, fiind de şase ori mai mare în anul 2015 faţă de 2014, această evoluţie fiind susţinută şi de dublarea numărului de terminale 4G din reţea pe o bază comparabilă.

La sfârşitul anului, Orange continua să ofere cea mai extinsă acoperire pentru serviciile 4G, pentru 96% din populaţia urbană şi 72% din totalul populaţiei.

Aproape 75% din telefoanele vândute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri, înregistrând astfel un vârf al numărului de dispozitive de acest fel vândute, cu 50% mai multe decât în aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu 70% mai multe telefoane 4G decât la începutul anului.

În 2015, au fost vândute de patru ori mai multe tablete 4G faţă de 2014, iar pe segmentul de wearable vânzarile s-au dublat comparativ cu anul trecut.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici