WSJDLive 2015: Cinci dezvăluiri importante făcute de Tim Cook, CEO-ul companiei Apple

Tim Cook, CEO-ul companiei Apple, a participat, luni seară, la WSJDLive 2015, o conferinţă organizată de The Wall Street Journal, unde a făcut o serie de dezvăluiri importante, informează wsj.com.

684 afișări
Imaginea articolului WSJDLive 2015: Cinci dezvăluiri importante făcute de Tim Cook, CEO-ul companiei Apple

WSJDLive 2015: Cinci dezvăluiri importante făcute de Tim Cook, CEO-ul companiei Apple

Potrivit unui articol apărut pe blogul oficial al publicaţiei The Wall Street Journal, Tim Cook a abordat multe teme, luni seară, de la automobile la criptarea datelor şi până la drepturile omului. Prezentăm mai jos cinci dintre cele mai importante anunţuri făcute de Tim Cook în cadrul acelui eveniment:

1. Câte persoane folosesc Apple Music

Tim Cook a evitat cu iscusinţă întrebările despre Apple Watch, preferând să vorbească despre planurile Apple de a lansa o televiziune şi un model de automobil electric. Însă a precizat şi o cifră: 15 milioane. Este vorba despre numărul de persoane care folosesc Apple Music. Din acea cifră, 6,5 milioane de persoane sunt abonaţi plătitori. Cifrele sugerează că aproape 60% dintre persoanele care s-au înscris iniţial pe acest serviciu de streaming muzical au decis să plătească un abonament după încheierea perioadei de testare gratuită a serviciului.

2. Noul Apple TV este o piatră de temelie

Noul post Apple TV va fi lansat în octombrie. Tim Cook spune că noul streaming-box va fi "o piatră de temelie" care va schimba fundamental experienţa privitului la televizor, iar zilele "plimbatului" printre canale s-au cam încheiat. Comentariile sale sugerează că vor urma şi alte anunţuri din partea Apple. "Prima armă tocmai a tras primul foc", a spus Tim Cook.

3. O schimbare se va produce la nivelul automobilelor

Gerard Baker, editor la The Wall Street Journal, nu a fost deloc subtil atunci când a dirijat conversaţia spre automobile. "Vrei să poţi să bei mai mult?", a întrebat, în glumă, Tim Cook. CEO-ul Apple nu a spus însă dacă Apple va construi un automobil electric, dar a fost foarte franc în legătură cu ceea ce se va întâmpla cu industria auto: "o schimbare majoră". Software-ul este tot mai important, a spus Tim Cook. "Pe străzi, vedeţi cum automobilele care se conduc autonom sunt tot mai numeroase", a adăugat el.

4. Confidenţialitatea nu este un compromis

Apple afirmă că adună cât mai puţine date despre clienţii săi. (În schimb, concurenţi precum Google rafinează experienţele clienţilor în funcţie de datele pe care le colectează). Tim Cook spune cu fermitate că întărirea confidenţialităţii nu va degrada experienţele clienţilor Apple. "Nimeni nu ar trebui să fie obligat să opteze pentru confidenţialitate sau pentru securitate. Ar trebui pur şi simplu să fim suficient de deştepţi pentru a le asigura pe amândouă", a declarat Tim Cook. Această declaraţie a condus la o discuţie intensă purtată de CEO-ul companiei Apple cu editorul Gerard Baker despre confidenţialitate şi securitatea naţională. "Nu trebuie să presupuneţi că o «ieşire de serviciu» este singura cale pentru a obţine securitate", a adăugat Tim Cook.

5. Drepturile omului, o responsabilitate a corporaţiilor

Tim Cook şi Gerard Baker au rezervat o parte din timpul alocat acestui interviu pentru a vorbi despre chestiunea drepturilor omului. "Fiecare generaţie întâmpină dificultăţi în a-i trata pe ceilalţi oameni cu un minimum de respect. Este atât de bizar", a spus Tim Cook. El a mai spus că există multe chestiuni asupra cărora Apple poate să se concentreze, precum mediul înconjurător şi educaţia. Gerard Baker a dorit să afle, de asemenea, dacă managerii de la Apple sunt îngrijoraţi, întrucât poziţia companiei în privinţa drepturilor omului ar putea să îi îndepărteze pe clienţi. "Nu. Guvernul nu lucrează la fel de bine ca noi. Atunci când se ajunge într-un impas, afacerile au mai multă responsabilitate", a spus Tim Cook.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici