Cele mai importante mesaje publicate pe Twitter în 2011

Mesajele de cel mult 140 de caractere din acest an de pe Twitter au contribuit la mobilizarea protestatarilor, au anunţat înlăturarea sau moartea unor dictatori, precum şi evenimentele cele mai importante ale lui 2011.

292 afişări
Imaginea articolului Cele mai importante mesaje publicate pe Twitter în 2011

Cele mai importante mesaje publicate pe Twitter în 2011

Twitter numără în prezent peste 100 de milioane de utilizatori activi şi procesează 230 de milioane de mesaje pe zi, relatează Huffington Post, care publică cele 13 cele mai "puternice" mesaje din acest an.

Printre acestea se numără mesajul despre raidul american împotriva complexului lui Osama ben Laden, din Pakistan, publicat pe Twitter cu câteva ore înainte ca preşedintele Barack Obama să anunţe uciderea liderului reţelei Al-Qaida. "Elicoptere survolează Abbottabad la ora 01.00 (este un eveniment rar)", scria la începutul lui mai Sohaiib Athar, fără să ştie despre ce eveniment este vorba.

"17 septembrie. Wall Street. Aduceţi corturi", a fost mesajul care a condus ulterior la formarea mişcării Occupy Wall Street, ce a afectat numeroase oraşe din Statele Unite.

Un student egiptean, cu numele de utilizator @Alyouka, a fost prima persoană care a menţionat manifestaţia din 25 ianuarie din Egipt.

Tot pe Twitter a fost confirmată şi moartea fostului dictator libian Muammar Kadhafi, de către utilizatorul @MalikAlAbdeh. "Primul care scrie despre acest lucru din surse de la faţa locului şi pot confirma: KADHAFI ESTE MORT", scria el pe Twitter.

Anul 2011 a însemnat şi lansarea unui cont pe Twitter de către Papa Benedict al XVI-lea. "Dragi prieteni, tocmai am lansat http://t.co/fVHpS9y. Lăudat fie Domnul nostru Iisus Hristos! Mă rog pentru voi şi vă binecuvântez, Benedictus XVI", a fost primul mesaj pe această reţea de socializare al Suveranului Pontif, trimis de pe un iPad, la 28 iunie.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici