- Home
- Externe
- BUCUREŞTI, (12.02.2024, 17:02)
- Rafael Hekman
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Echipa olimpică a Marii Britanii, acord cu TikTok pentru a creşte numărul de fani ai sportivilor
- Echipa olimpică a Marii Britanii a semnat un contract de sponsorizare cu TikTok.
- Platforma chineză de socializare va contribui la creşterea influenţei online a sportivilor britanici.
- Regulile olimpice stricte privind publicitatea digitală vor fi relaxate pentru Jocurile din acest an de la Paris.
Urmărește
133 afișări
Echipa olimpică a Marii Britanii, acord cu TikTok pentru a creşte numărul de fani ai sportivilor
Acordul a fost anunţat luni, Team GB şi Paralympics GB declarând, citaţi de Reuters, că parteneriatul cu TikTok îi va ajuta pe sportivii lor să se conecteze cu noi categorii de public şi să îşi crească numărul de fani.
TikTok este o platformă video de formă scurtă pe care multe branduri o consideră esenţială pentru a ajunge la publicul tânăr.
Directorul comercial al echipei GB, Tim Ellerton, a declarat că a văzut ,,o oportunitate valoroasă de a introduce o nouă generaţie în magia Jocurilor Olimpice".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Președintele Coreei de Sud, Yoon Suk Yeol, ridică ordinul de lege marțială în urma opoziției puternice și protestelor. Analiștii pun sub semnul întrebării viitorul său politic
-
Ion Cristoiu: După vechii greci, femeia e o proastă care se înamorează
-
TikTok a recunoscut că a eliminat o campanie de influenţare a votului în favoarea lui Călin Georgescu, însă abia pe 29 noiembrie
-
Preşedintele sud-coreean Yoon renunţă la legea marţială
În cadrul acordului, TikTok va produce conţinut care îi va urmări pe olimpicii britanici la Paris, iar sportivii vor apărea, de asemenea, într-o campanie publicitară la televizor, pe panouri publicitare, în audio şi în postări plătite pe reţelele de socializare.
Parteneriatul vine în contextul în care Comitetul Internaţional Olimpic (CIO) intenţionează să relaxeze regulile care reglementează publicitatea online în timpul Jocurilor Olimpice din acest an, în cadrul unui "proiect pilot" cu Federaţia Mondială a Industriei Bunurilor Sportive.
Deşi nu au fost încă publicate îndrumări detaliate, proiectul urmează să ofere pentru prima dată mărcilor de îmbrăcăminte sportivă care nu sunt sponsori olimpici oficiali, dar care sponsorizează totuşi sportivi olimpici şi echipe naţionale, posibilitatea de a-şi face publicitate prin intermediul sportivilor lor pe reţelele sociale în timpul Jocurilor.
Conform regulilor CIO în forma actuală, ceea ce pot posta sportivii şi mărcile pe reţelele de socializare este foarte restricţionat - până la utilizarea unor termeni precum "Paris 2024" - pentru a da prioritate sponsorilor olimpici oficiali.
TikTok, deţinut de ByteDance, cu sediul în China, a fost interzis pe telefoanele guvernului britanic în luna martie a anului trecut, din motive de securitate. La momentul respectiv, TikTok a declarat că astfel de interdicţii ,,se bazează pe concepţii fundamentale greşite şi sunt determinate de o geopolitică mai largă".
Asociaţia Olimpică Britanică, care gestionează Team GB şi Jocurile Paralympics GB, este finanţată privat şi nu primeşte bani de la guvern.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Proteste în Coreea de Sud după decretul președintelui Yoon Suk Yeol de a implementa legea marțială. 190 de parlamentari au votat pentru anularea măsurii
Citește pe www.zf.ro: De ce? Restaurantele „istorice“ KFC şi McDonald’s din zona Cişmigiu din Capitală au fost închise
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Dacă s-ar repeta turul 1, ai vota cu unul dintre cei doi calificați, Lasconi sau Georgescu? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
Cine este cel mai deştept om din lume. El nu ridică niciodată tonul, nu îşi pierde calmul şi nu este niciodată stresat
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adevăratul motiv pentru care Prințesa Diana nu suporta Crăciunul. Evenimentul care a marcat-o pe vremea când era doar o copilă
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe