Mai mulţi membri ai Corului Capelei Sixtine sunt investigaţi pentru spălare de bani

Vaticanul a început o investigaţie în cadrul Corului Capelei Sixtine, în urma unor acuzaţii aduse mai multor membri ai corului de renume mondial care ar putea fi implicaţi în deturnare de fonduri, fraudă şi spălare de bani, scrie The Guardian.

4186 afişări

Imaginea articolului Mai mulţi membri ai Corului Capelei Sixtine sunt investigaţi pentru spălare de bani

Mai mulţi membri ai Corului Capelei Sixtine sunt investigaţi pentru spălare de bani

Vaticanul a emis miercuri un comunicat prin care confirmă faptul că Papa Francisc a autorizat o investigaţie privind posibile nereguli financiare în cadrul corului, care este unul dintre cele mai vechi grupuri corale din lume.

Comunicatul a venit la doar câteva ore după o informaţie din ziarul "La Stampa" despre cor, care a transmis că magistraţii Vaticanului investighează managerul corului care este laic şi directorul acestuia care este preot, suspectaţi de delapidare, fraudă şi spălare de bani.

Comunicatul de la Vatican a anunţat doar că papa a autorizat ancheta acum câteva luni şi că aceasta continuă.

Turneul său de vară din Statele Unite a fost anulat fără explicaţii oficiale în iulie.

Fondată în 1471, se crede că este cel mai vechi cor din lume, cu rădăcini care se întorc la Schola Cantorum instituită de Papa Sfântul Gregoriu cel Mare în jurul anului 600.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
VATICAN ,
COR ,
FRAUDĂ
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.