- Home
- Externe
- (14.07.2021, 08:04)
- Mihaela Ionita
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Navele de croazieră vor fi interzise în Veneţia, după ameninţarea UNESCO. De când va fi impusă această măsură
- Navele de croazieră care cântăresc peste 25.000 de tone vor fi interzise în Veneţia, de la 1 august.
- Limita de 25.000 de tone înseamnă că doar feriboturile mici de pasageri şi navele de marfă vor putea folosi canalul Giudecca pentru a intra în centrul istoric al Veneţiei.
- Italia a luat această decizie după ce UNESCO a ameninţat că va trece Veneţia pe lista locurilor pe care de dispariţie.
1142 afișări
Navele de croazieră vor fi interzise în Veneţia, după ameninţarea UNESCO. De când va fi impusă această măsură
Italia a interzis navele de croazieră din laguna Veneţiei, ceea ce pare a fi o mişcare definitivă binevenită pentru militanţii anti-nave de croazieră. „Se pare că în sfârşit am reuşit”, a spus Tommaso Cacciari, liderul No Grandi Navi (Fără nave mari), un grup care protestează împotriva navelor de mai bine de un deceniu.
Încurajat să acţioneze rapid după ce UNESCO a ameninţat că va pune Veneţia pe lista sa de locuri pe cale de dispariţie, dacă Italia nu interzice definitiv navelor de croazieră să acosteze în situl patrimoniului mondial, guvernul a declarat marţi că navele cu o greutate mai mare de 25.000 de tone vor fi interzise în lagună începând cu 1 august, potrivit The Guardian.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Limita de 25.000 de tone înseamnă că doar feriboturile mici de pasageri şi navele de marfă vor putea folosi canalul Giudecca pentru a intra în centrul istoric al Veneţiei.
Astfel, companiile de croazieră vor trebui să excludă Veneţia din itinerariile lor până când portul industrial din Marghera va fi refăcut pentru utilizarea pasagerilor.
Guvernul a numit un comisar care să-i monitorizeze şi să accelereze lucrarea, care în mod normal ar dura aproximativ şase luni. Între timp, la sfârşitul lunii iunie a fost publicată o cerere de oferte pentru construirea unui terminal echipat pentru nave cu o greutate mai mare de 40.000 de tone.
La începutul lunii iunie, activiştii au protestat după ce au văzut că o navă de croazieră a navigat în oraş, în ciuda unui anunţ al guvernului din aprilie, care interzicea navele.
Asociaţia Internaţională a Liniilor de Croazieră a declarat: „Industria de croazieră susţine o nouă abordare de mulţi ani, deci acesta este un pas major înainte. De asemenea, decizia guvernului de a numi un comisar special pentru accelerarea procesului este binevenită. Acum aşteptăm cu nerăbdare să se facă progrese în ceea ce priveşte furnizarea de acorduri alternative de pregătire pentru sezonul 2022 ”.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe