Bărbaţii urâţi nu îşi pot ascunde defectele pe internet. Care este motivul

Bărbaţii consideraţi urâţi nu îşi pot ascunde defectele pe internet, întrucât femeile sunt capabile să identifice bărbaţii atrăgători care au profiluri create pe diverse site-uri, fără a le vedea fotografiile, prin simpla lectură a informaţiilor trecute în acele profiluri.

505 afișări
Imaginea articolului Bărbaţii urâţi nu îşi pot ascunde defectele pe internet. Care este motivul

Bărbaţii urâţi nu îşi pot ascunde defectele pe internet. Care este motivul (Imagine: Mediafax foto/AFP)

Potrivit acestui studiu, citat de ediţia online a cotidianului britanic Daily Mail, toţi oamenii au tendinţa de a posta pe internet acele fotografii care îi avantajează.

Totuşi, pentru bărbaţi este inutil să folosească în profilurile lor online acele fotografii care le ascund "defectele" fizice, întrucât femeile sunt capabile să identifice bărbaţii atrăgători prin simpla lectură a informaţiilor trecute în profilurile acestora.

Această situaţie se datorează faptului că bărbaţii atrăgători sunt capabili să îşi "transfere" frumuseţea şi încrederea în sine în autodescrierea ce apare în profilurile lor.

Bărbaţii ale căror fotografii au fost considerate atrăgătoare au scris în profilurile lor texte care au fost considerate la rândul lor atrăgătoare, în ciuda faptului că textele şi fotografiile au fost analizate de "jurii" diferite, au explicat autorii acestui studiu, realizat de Villanova University din statul american Philadelphia.

Cercetătorii americani le-au rugat pe 50 de studente să examineze profilurile şi fotografiile a 100 de bărbaţi, ale căror vârste variau în intervalul 22 - 25 de ani, postate pe un popular site de întâlniri online.

Fiecare studentă a primit misiunea de a privi 25 de fotografii, de a nota gradul de atractivitate al fiecărui bărbat şi să precizeze dacă şi-ar dori să iasă cu el la o întâlnire în oraş, să aibă o aventură sexuală sau o relaţie de lungă durată. Studentele au fost rugate să spună cât de încrezători şi de masculini păreau acei bărbaţi în fotografiile lor.

În etapa a doua a studiului, studentele au vizualizat textele marcate în profilurile altor 25 de bărbaţi şi au fost rugate, din nou, să precizeze dacă şi-ar dori să iasă cu ei la o întâlnire în oraş, să aibă o aventură sexuală sau o relaţie de lungă durată. Ele au fost rugate să acorde fiecărui candidat note, în funcţie de cât amabil, încrezător, inteligent, şi amuzant părea fiecare bărbat în profilul său.

Psihologul Rebecca Brand, coordonatoarea studiului, care va fi publicat în revista Computers In Human Behavior, a concluzionat: "Gradul total de atractivitate al unei fotografii a fost în mod pozitiv corelat cu gradul total de atractivitate al textului. Cu alte cuvinte, persoanele atrăgătoare din punct de vedere fizic au scris şi texte atrăgătoare în profilurile lor".

"Datele noastre sugerează faptul că indivizii atrăgători au scris texte (în profilurile lor) care sugerau încrederea în sine, şi, poate, tocmai această încredere a fost acea calitate ce a fost sesizată în primul rând de femei", a adăugat Rebecca Brand. "O astfel de încredere în sine ar putea proveni din faptul că persoanele atrăgătoare posedă un simţ mai dezvoltat al valorii de sine", a concluzionat cercetătoarea americană.

Site-urile de întâlniri au devenit un actor major pentru industria britanică online, la care contribuie în fiecare an cu suma de 150 de milioane de lire sterline.

În 2009, un studiu american a evidenţiat faptul că 13% din totalul căsătoriilor realizate între ianuarie 2008 şi iunie 2009 în Statele Unite au reprezentat rezultatul unor relaţii care au început pe internet.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici