Campanie a revistei The One: "Iac-aşa e ia mea! "

Revista The One lansează campania "Iac-aşa e ia mea!" prin care le îndeamnă pe cititoarele revistei ca în data de 17 mai să poarte o ie, oriunde s-ar afla.

415 afișări
Imaginea articolului Campanie a revistei The One: "Iac-aşa e ia mea! "

Campanie a revistei The One: "Iac-aşa e ia mea! "

"De la Londra la Iaşi, de la Madrid la Craiova, de la New York la Sibiu, hai să vedem cum arată frumuseţea în româneşte", le spune revista The ONE cititoarelor sale.

Mândre de iile lor, mai multe vedete au răspuns provocării lansate de campania The One şi au dezvăluit poveştile tradiţionalelor bluze româneşti pe care le poartă: http://www.one.ro/fashion/iac-asa-e-ia-mea

Mai multe informaţii despre campanie găsiţi pe www.one.ro şi pe pagina de Facebook The One - https://www.facebook.com/TheONEpage

Campania "Iaca-aşa e ia mea!" este lansată cu ocazia împlinirii a nouă ani de existenţă a revistei The One şi aniversarea a 100 de ediţii. Andreea Esca, directorul editorial al publicaţiei, mărturiseşte în editorialul din revistă: "The One este pentru noi o pasiune, o aventură, un mod de a trăi. Un proiect 100% românesc, care a demonstrat că valoarea, frumosul, talentul nu au limite sau naţionalităţi".

Ediţia aniversară a The One sărbătoreşte 100 de numere de stil, creativitate, strălucire şi spectacol. Revista îşi invită cititorii să redescopere fotografiile memorabile şi personajele fascinante care au inspirat de-a lungul celor nouă ani pictorialele şi materialele din paginile revistei.

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici