- Home
- Life-Inedit
-
BERLIN, (27.04.2010, 18:31)
Cuplul prezidenţial francez, ironizat într-o campanie publicitară din Germania
Compania germană de închirieri de automobile Sixt, cunoscută pentru reclamele sale îndrăzneţe, îl ironizează, într-o nouă campanie, pe preşedintele francez Nicolas Sarkozy, invitând publicul să facă "la fel ca doamna Sarkozy" şi să aleagă "un mic (model) francez".

Cuplul prezidenţial francez, ironizat într-o campanie publicitară din Germania (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Faceţi la fel ca doamna Sarkozy. Alegeţi un mic model francez", este sloganul noii campanii a companiei Sixt, imprimat pe poza unui mic automobil Citroen. Sloganul este o ironie la adresa preşedintelui francez Nicolas Sarkozy, mai mic de înălţime decât soţia sa, fostul model Carla Bruni.
"Este o reclamă tipică pentru Sixt, care trebuie privită cu umor", a declarat purtătorul de cuvânt al companiei Sixt.
Compania "este cunoscută pentru campaniile sale publicitare care conţin aluzii, uneori puţin provocatoare", a mai spus el.
Campania a fost lansată săptămâna trecută în Germania şi se adresează, în special, persoanelor care călătoresc în interes de serviciu.
Sixt a devenit un specialist în reclamele îndrăzneţe, neezitând să folosească în campaniile sale imagini ale liderilor politici. Astfel, pe un afiş publicitar dintr-o campanie anterioară, cancelarul german Angela Merkel apărea cu o frizură punk.
În februarie 2008, cuplul prezidenţial francez a obţinut în instanţă condamnarea companiei aeriene low-cost Ryanair la plata a 60.000 de euro, reprezentând daune morale, deoarece a folosit fără autorizaţie o fotografie a celor doi în cadrul unei campanii publicitare.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe