David Beckham nu va mai apărea în reclamele Pepsi

David Beckham nu va mai fi imaginea produselor Pepsi, încheind contractul de reprezentare cu firma de băuturi răcoritoare, care s-a derulat pe parcursul a 10 ani şi de pe urma căruia câştiga 2,07 milioane de euro anual, informează Ireland Online.

48 afișări
Imaginea articolului David Beckham nu va mai apărea în reclamele Pepsi

David Beckham nu va mai apărea în reclamele Pepsi

După 10 ani în care a făcut publicitate brandului, Beckham, în vârstă de 33 de ani, nu îşi va mai reînnoi contractul cu Pepsi.

Fotbalistul, care are trei copii, a fost recent împrumutat de AC Milan de la echipa sa, LA Galaxy, a spus că nu are decât "amintiri frumoase legate de asocierea cu Pepsi".

"Am fost gladiator, cowboy, surfer şi am lucrat alături de Beyonce şi Jennifer Lopez, precum şi alături de unele dintre cele mai importante nume ale fotbalului internaţional. Sper că tuturor le-au plăcut reclamele la fel de mult cât mi-a plăcut mie să le fac", a spus el.

Încetarea contractului cu Pepsi se pare că îi oferă lui Beckham timp să acorde atenţie altor produse. De-a lungul anilor, fotbalistul britanic a fost asociat cu un număr mare de branduri, între care Gillette, adidas, Vodafone şi Armani.

În aprilie 2008, revista britanică Which? i-a scris lui Beckham o scrisoare în care se plângea că el şi alte vedete promovează produse nesănătoase pentru copii. Revista menţiona şi faptul că aceste promoţii sunt "extrem de dezamăgitoare" şi că fotbaliştii ar trebui să îşi folosească influenţa pentru a încuraja copii să aibă o dietă sănătoasă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici