Diana Dumitrescu a mâncat carne de crocodil în vacanţa din Republica Dominicană

Diana Dumitrescu, interpreta Andreei Rădulescu din serialul "Pariu cu viaţa", care revine cu un nou sezon, la Pro TV, a avut parte de o vacanţă printre palmieri, a hrănit iguane şi a văzut cum se fabrică zahărul şi cafeaua.

413 afișări
Imaginea articolului Diana Dumitrescu a mâncat carne de crocodil în vacanţa din Republica Dominicană

Diana Dumitrescu (Imagine: Bogdan Stamatin/Mediafax Foto)

Diana spune că s-a relaxat pe deplin în vacanţa ei exotică. "Deşi pare că am avut o vacanţă extrem de activă, de fapt a fost una foarte relaxantă, în care am stat foarte mult la plajă, sub umbrelă, am citit şi m-am relaxat. Am dormit foarte mult şi mi-am reîncărcat bateriile pentru noul sezon de filmări la serialul «Pariu cu viaţa». În Republica Dominicană am făcut şi o scurtă excursie cu buggy-urile. Nişte maşinuţe interesante ce păreau asamblate manual, nu de alta, dar am văzut roţi zburând, iar nouă ni se oprea motoraşul din 15 în 15 minute, iar volanul se bloca din când în când. Oricum, a fost amuzant şi interesant în acelaşi timp, pentru că am aflat prin prisma acestei excursii cum se face cafeaua şi am vizitat o peşteră plină de apă dulce în care puteai să faci baie", mai spune Diana.

Pentru actriţa din "Pariu cu viaţa", vacanţa în Republica Dominicană a înseamnat şi experienţe culinare noi. "Sunt pasionată de gătit, îmi place să experimentez, aşa că, atunci când am avut ocazia, am gustat carne de crocodil. Pot spune doar că nu mi-a plăcut deloc", spune Diana.

Vedeta TV a fost impresionată de modul în care dominicanii îşi trăiesc viaţa de zi cu zi. "Deşi trăiesc într-o ţară foarte săracă şi îşi duc traiul de pe o zi pe alta sunt foarte mândri şi conştienţi de frumuseţea ţării lor. Republica Dominicană înseamnă o experienţă inedită pentru oricine. Ghidul ne-a spus că datorită vegetaţiei pe care o au nimeni nu moare de foame, însă oamenii tot duc lipsă de multe lucruri, de apă curentă de exemplu, care se dă cu porţia sau electricitatea care se întrerupe chiar şi 48 de ore. Însă ce am observat eu este că ei nu pun mare preţ pe lucrurile materiale ci se bucură de familie şi de viaţă, de ce le oferă ea, cât de puţin. Se bucură de acest puţin şi se mândresc cu ţara lor", scrie Diana pe blogul ei www.dianadumitrescu.ro.

Din 6 februarie, de la ora 20.30, Diana Dumitrescu poate fi urmărită în serialul "Pariu cu viaţa", al cărui nou sezon este difuzat la Pro TV.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici