- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (24.07.2009, 16:11)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Disney va lansa o platformă online de divertisment
Disney vrea să pună la dispoziţia publicului o paletă largă de conţinuturi, inclusiv filme sau show-uri TV, pe un singur site care va putea fi accesat doar pe bază de abonament, potrivit lui Robert Iger, CEO al companiei.
58 afișări
Disney va lansa o platformă online de divertisment
"Ideea de a crea un site care să fie accesat doar pe bază de abonament este destul de atractivă pentru noi. Încercăm să punem în practică o astfel de idee", a declarat Iger, fără să dea şi alte detalii.
Disney este deja prezent în mediul online, de unde îi provin şi o parte din venituri. Disney, alături de NBC Universal şi News Corp., furnizeză o parte din conţinuturile lor prin intermediul platformei video Hulu, unde sunt însoţite de mesaje publicitare. Disney vinde, de asemenea, conţinuturi pe iTunes şi percepe o taxă de accesare a site-ului Club Penguin.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un raton intră în istoria meciurilor de fotbal. Animalul a stat pe teren 161 de secunde, fără să fie prins
-
FIFA propune sancţiuni obligatorii împotriva rasismului, inclusiv anularea meciurilor
-
Scriitorul ce l-a împuşcat pe premierul slovac plănuise atacul cu zile înainte. A fost pus sub acuzare şi riscă închisoare pe viaţă
-
Bolile cardiovasculare reprezintă principala cauză de deces în România
Însă, potrivit lui Iger, mult mai mulţi bani pot proveni din conţinuturile publicate online. El a declarat că un consumator cheltuieşte 5 dolari pe oră la cinematograf, pentru a vedea un film, 75 de cenţi pe oră pentru a citi reviste, cărţi sau ziare, 50 de cenţi pe oră pentru a viziona programe TV prin cablu sau satelit, dar numai 25 de cenţi pe oră pentru a naviga pe internet.
"Oamenii pot cheltui mai mulţi bani pentru lucrurile pe care le fac online", a mai spus Iger.
Iger este una dintre primele personalităţi ale lumii media care au folosit conţinuturile generate de utilizatori, prin lansarea emisiunii "America's Funniest Home Videos" pe postul TV ABC, în urmă cu 20 de ani. În prezent, el declară că regretă că nu a folosit acest format şi în mediul online. "Din păcate, nu am inventat platforma YouTube", a spus el.
Liderul Disney a mai spus că problemele privind respectarea confidenţialităţii sunt supraevaluate şi asociate în special utilizatorilor mai în vârstă.
Citește pe alephnews.ro: Ce ascunde Biden? Președintele SUA blochează publicarea înregistrărilor interviurilor din cazul dosarelor calificate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Urmează o nouă furtună financiară: Legendarul Warren Buffett deja şi-a pus deoparte aproape 200 de mld. de dolari
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Prima reacție milionarului Dorin Mateiu, bărbatul de 57 de ani care s-ar iubi cu Simona Halep! Ce zice „regele mezelurilor” de relație
PROSPORT.RO
Cât valorează casa lui Florin Piersic din Cluj Napoca. Vila de pe malul Someșului a fost renovată recent
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe