Ediţii false ale The Washington Post au fost distribuite în capitala SUA. Pe prima pagină, „dorinţa multor americani”, devenită realitate | FOTO - Mediafax

Ediţii false ale The Washington Post au fost distribuite în capitala SUA. Pe prima pagină, „dorinţa multor americani”, devenită realitate | FOTO

Pe prima pagină a ziarului era o ştire despre Donald Trump. „Fără preşedinte. Trump pleacă grăbit de la Casa Albă, criza se încheie”, scria ediţia falsă a publicaţiei.

1761 afişări
Imaginea articolului Ediţii false ale The Washington Post au fost distribuite în capitala SUA. Pe prima pagină, „dorinţa multor americani”, devenită realitate | FOTO

Ediţii false ale ziarului The Washington Post au fost distribuite în capitala Statelor Unite. Pe prima pagină, dorinţa multor americani devenită realitate |

Ediţiile ziarului, fără îndoială false, au fost distribuite în capitală miercuri.

Un reprezentat de la The Washington Post afirmă că li s-a adus la cunoştinţă faptul că cineva ar fi împărţit ziarele cu titluri şi articole false. O activistă, L.A. Kauffman, şi-a asumat fapta şi a declarat pentru National Public Radio că a colaborat cu alţi activişti, precum autoarea Onnesha Roychoudhuri şi voluntarii de la Yes Men, o organizaţie pentru probleme sociale şi politice.

Organizaţia a copiat formatul publicaţiei în totalitate şi a schimbat mottoul de la „democraţia moare în întuneric” la „democraţia se trezeşte şi luptă”.

„Se distribuie ediţii scrise false ale ziarului The Washington Post în zona centrală a capitalei. De asemenea, ştim că există şi un website care imită pe cel al ziarului nostru. Acestea nu sunt produsele noastre şi se desfăşoară verificări”, afirmă contul oficial de relaţii cu publicul al ziarului Washington Post.

În plus, reprezentanţii publicaţiei au adăugat că organizaţia liberă „Code Pink” a publicat un videoclip pe o reţea de socializare, în care se vedea cum voluntarii impart copii ale ziarului. „Ştiri de ultimă oră! Trump îşi dă demisia”, spune descrierea videoclipului.

„Chiar dacă suntem încântaţi de titlurile de pe prima pagină, nu suntem noi cei care au scris ştirile satirice ale ziarului Washington Post”, o altă organizaţie progresivă, numită „MoveOn”, scrie pe o reţea de socializare.

Erik Wemple, reporter de media la Washington Post, a primit şi el unul dintre falsuri şi a publicat câteva imagini cu paginile ziarului. Un articol relata ştirea că vice preşedintele Mike Pence preia preşedinţia, în timp ce o altă ştire descria felul cum toate naţiunile sărbătoresc demisia lui Trump. 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici