Video Vlad şi Mihai, fraţii care au cucerit cele mai înalte vârfuri montane din România în doar 9 zile

• Doi fraţi au bătut la pas în doar 9 zile, peste 130 de km prin cei mai înalţi munţi din România
  • Vlad şi Mihai sunt IT-işti de meserie, dar au reuşit un record montan
  • Tinerii au cucerit în timp record 13 vârfuri montane din România de peste 2500 de metri
352 afișări

Nu trebuie să fii aplinist profesionist ca să atingi în scurt timp cele mai înalte vârfuri montane din România. Dacă ai curaj şi spirit de aventură poţi să stabileşti un record. Asta au făcut Vlad şi Mihai, doi fraţi din Cluj în vârstă de 25 respectiv 26 de ani, care în doar 9 zile au cucerit 13 vârfuri montane din ţara noastră, de peste 2500 de metri. Tinerii au străbătut la pas peste 130 de km prin Făgăraş, Retezat, Parâng şi Bucegi.

Au avut şi peripeţii, iar pe traseu planurile le-au fost date peste cap. Vlad şi Mihai voiau iniţial să atingă 14 vârfuri în cel mai scurt timp, dar pe Negoiu, salvamontiţii le-au interzis să urce, pentru că era pericol de avalanşă.

„Ideea în sine era să facem în măsura în care se poate, în zile consecutive, vârfurile de la Est la Vest. Din cauza vremii s-au dat lucrurile peste cap şi din ziua doi a trebuit să schimbăm planurile. Vârful Negoiu aparent era foarte periculos de escaladat. Ni s-a spus destul de clar că nu avem ce să căutăm acolo, că e mult prea periculos”, a povestit Mihai.

„Au fost şi momente grele. După prima zi în care am făcut Munţii Bucegi, în care am urcat şi am coborât, moralul era destul de sus, iar a doua zi a venit ca şi o palmă. Am început urcarea de pe Valea Sâmbetei  şi am dat de zăpadă afundată, de ceaţă, efectiv nu puteam înainta, am luat decizia să ne întoarcem.  A fost punctul de cotitură. Ne-a legat şi mai tare, noi fiind fraţi. Nu ne-am certat deloc, chiar dacă au fost unele momente grele”, a mărturisit Vlad.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici