Karl Lagerfeld îşi relansează marca prin două linii vestimentare destinate publicului larg

Karl Lagerfeld, o marcă aflată în "hibernare" de peste un an, va avea parte de un nou început, o dată cu numirea unui nou preşedinte, lansarea a două noi linii vestimentare destinate publicului larg, dar şi a unui site ambiţios, profitând de imaginea legendarului designer de modă.

204 afişări
Imaginea articolului Karl Lagerfeld îşi relansează marca prin două linii vestimentare destinate publicului larg

Karl Lagerfeld (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Karl Lagerfeld, designerul casei Chanel de aproape 30 de ani, se îndepărtează de podiumurile haute couture pentru a prezenta un lux abordabil. Casa Karl Lagerfeld, al cărei acţionar principal este fondul european de investiţii Apax Partners, se adresează direct utilizatorilor de internet, începând din luna ianuarie 2012, când vor fi lansate 100 de articole vestimentare, ale căror preţuri variază între 60 de euro şi 300 de euro.

Două linii vestimentare, fiecare incluzând colecţii atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, dar şi accesoriile aferente, sunt prevăzute: "Karl" - linia simplă - va fi lansată pe 25 ianuarie, iar "Karl Lagerfeld Paris", o linie puţin mai "elaborată" şi mai scumpă (preţuri între 300 de euro şi 1.500 de euro), va fi disponibilă din toamna lui 2012.

Litera "K" este omniprezentă, ca şi logoul ce reprezintă silueta din profil a celebrului designer, cu părul strâns în coadă şi ochelari negri, elemente ce pot fi recunoscute imediat.

"Lucrăm la mai multe concepte interesante, iar toate au la bază ideea de a face luxul să devină accesibil", a declarat creatorul german, primul mare designer care a creat o colecţie pentru marele public lansată prin intermediul magazinelor H&M în anul 2004.

Noul preşedinte al mărcii, germanul Pier Paolo Righi, un fost manager de top la brandurile Nike şi Tommy Hilfiger, şi-a preluat funcţia în luna august. "Karl Lagerfeld este un nume cunoscut pe plan mondial, care se adresează tuturor vârstelor", a declarat Righi, considerând că această marcă posedă "un potenţial rămas în bună parte neexploatat".

Investiţii considerabile pentru dezvoltarea acestor proiecte noi, ca şi deschiderea unor noi birouri ale mărcii la New York şi la Amsterdam sunt prevăzute, a precizat Pier Paolo Righi, care a nu dorit însă să anunţe sumele avute în vedere.

Karl Lagerfeld, în vârstă de 78 de ani, este unul dintre cei mai importanţi creatori de modă ai sfârşitului de secol al XX-lea. A colaborat cu mai multe case de modă, printre care Chanel, la care în prezent este designer principal, dar şi Chloé şi Fendi, unde este director de creaţie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici