Katy Perry îşi pune popularitea de care se bucură pe Twitter în serviciul UNICEF - FOTO

Cântăreaţa pop americană Katy Perry a anunţat că îşi va pune uriaşa ei popularitate de care se bucură pe Twitter în serviciul UNICEF, pentru a lupta contra violenţelor comise asupra copiilor şi a catastrofelor naturale.

196 afișări
Imaginea articolului Katy Perry îşi pune popularitea de care se bucură pe Twitter în serviciul UNICEF - FOTO

Katy Perry (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Cântăreaţa, în vârstă de 29 de ani, a devenit marţi ambasador al bunăvoinţei pentru UNICEF - Fondul Internaţional pentru Urgenţe ale Copiilor al Naţiunilor Unite.

"Am cei mai mulţi admiratori (...), un număr uriaş de oameni care urmăresc contul meu de pe Twitter", a declarat artista americană cu această ocazie. "Atunci când apare o situaţie de criză, pot întotdeauna să apeleze la «trupele» mele", a mai spus artista.

Katy Perry a devenit recent persoana cu cei mai mulţi admiratori pe Twitter - artista are aproape 48 de milioane de "followers" pe această platformă de microblogging.

"S-a produs o schimbare de generaţie, datorită faptului că tehnologia permite oamenilor să fie conectaţi între ei şi să vadă imediat ce se petrece, iar nimic nu mai poate fi ascuns", a declarat cântăreaţa americană.

Ea consideră, totodată, că este credibilă în faţa admiratorilor ei, întrucât nu încearcă "să le vândă permanent ceva".

"Cred că ei sunt interesaţi de personalitatea mea, le place când difuzez videoclipuri sau când comunic ceva, când discut cu ei", a spus Katy Perry.

Cântăreaţa spune că nu va renunţa la stilul ei vestimentar, uneori nonconformist, datorită noului ei titlu: "Nu mă autocenzurez în viaţă, ştiu ceea ce este convenabil şi ceea ce nu este (...) aleg eu însămi ceea ce vreau să împărtăşesc celorlalţi".

O călătorie întreprinsă în Madagascar în luna aprilie a convins-o pe Katy Perry să urmeze exemplul fostului fotbalist David Beckham şi al actorului Jackie Chan de a se alătura UNICEF. În 2014, artista americană intenţionează să călătorească în Peru, în Haiti şi în Filipine.

Creşterea numărului de followeri ai cântăreţei Katy Perry pe Twitter poate fi explicată prin succesul celui mai recent album al artistei americane, "PRISM", care a înregistrat vânzări de 286.000 de exemplare în prima săptămână de lansarea sa, în 22 octombrie.

Precedentul material discografic lansat de Katy Perry a fost "Teenage Dream", un album care a intrat în istorie, devenind cel de-al doilea disc - după celebrul "Bad" lansat de Michael Jackson - care a inclus cinci piese ce au ajuns pe primul loc în topul single-urilor Billboard Hot 100.

Katy Perry, în vârstă de 29 de ani, a devenit celebră cu o serie de piese pop foarte populare, precum "Teenage dream", "Firework", "California Gurls", "E.T.", "Hot N Cold" şi "I Kissed a Girl", extrase de pe albumul ei de debut "One Of The Boys" din 2008 şi de pe albumul "Teenage Dream" din 2010. Katy Perry a vândut 48 de milioane de discuri doar în Statele Unite.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici