Omul Păianjen, primul super-erou care va deveni ambasador pentru Ora Pământului

Omul Păianjen va deveni primul super-erou care va îndeplini rolul de ambasador Ora Pământului/ Earth Hour, mişcarea mondială iniţiată de World Wide Fund for Nature (WWF), transmiţând un mesaj care să-i inspire pe oameni să-şi folosească propria putere pentru a deveni super-eroii planetei.

683 afișări
Imaginea articolului Omul Păianjen, primul super-erou care va deveni ambasador pentru Ora Pământului

Omul Păianjen, primul super-erou care va deveni ambasador pentru Ora Pământului

Andy Ridley, CEO şi cofondator al Earth Hour, şi Jeff Blake, preşedinte al Worldwide Marketing and Distribution, Sony Pictures Entertainment, au făcut un anunţ odată cu lansarea Earth Hour Blue - o nouă platformă digitală pentru donaţii şi găsirea resurselor necesare planetei, lansată pentru cooptarea mai multor participanţi din întreaga lume la renumitul eveniment de stingere a luminilor, care va avea loc anul acesta pe 29 martie, la ora 20.30.

Astfel, anul acesta, Ora Pământului şi eroul mult aşteptatului film de aventuri "Uimitorul Om-Păianjen 2/ The Amazing Spider-Man 2", alături de protagoniştii filmului - Andrew Garfield, Emma Stone, Jamie Foxx şi regizorul Marc Webb, îşi vor arăta sprijinul pentru Earth Hour Blue, care va mobiliza energia mulţimilor pentru strângerea de fonduri necesare unor proiecte de mediu din toată lumea.

"Sunt mândru de faptul că Spider-Man va fi primul super-erou care devine ambasador pentru Earth Hour, susţinând că noi toţi vom putea deveni super-eroi când ne vom da seama de puterea pe care o avem", a declarat Andrew Garfield, care îl interpretează pe Spider-Man în filmul care va fi lansat anul acesta. "Ora Pământului este o mişcare cu un impact important în lume, aşa încât vă puteţi imagina ce impact vom avea anul acesta când îl vom avea de partea noastră şi pe Omul Păianjen", a mai spus acesta.

Secţia de finanţare a noii platforme, prin contribuţii şi donaţii, va permite participanţilor să ajute familiile din Madagascar, cu maşini de gătit ecologice, să contribuie la construirea în Filipine a unor bărci din fibră de sticlă, capabile să facă faţă unor fenomene ale naturii cum a fost taifunul Haiyan, să strângă fonduri pentru extinderea şi conservarea renumitului Parc naţional Table Mountain din Africa de Sud, precum şi susţinerea altor numeroase proiecte viitoare.

"Ora Pământului îţi dă puterea să realizezi multe, chiar dacă eşti singur, iar Ora Pământului va dura cu siguranţă mai mult decât o singură oră. Mulţimile iniţiază numeroase proiecte minunate pentru planeta noastră, iar acestea se desfăşoară peste tot în lume", a afirmat Emma Stone, care interpretează personajul Gwen Stacy în "Uimitorul Om-Păianjen 2/ The Amazing Spider-Man 2".

"Uimitorul Om-Păianjen 2/ The Amazing Spider-Man 2", în regia lui Marc Webb, va fi primul ambasador celebru care va anunţa deschiderea proiectului Earth Hour Blue, pe care-l susţine şi care este menit să furnizeze echipamente mai bune pentru WWF, care protejează animalele sălbatice din Indonezia, precum tigrul din Sumatra, elefantul, rinocerul şi urangutanul, dar şi habitatul lor.

"Ora Pământului va fi o mişcare plină de super-eroi - oameni capabili să aducă schimbarea pentru o viaţă mai bună pe Terra. Imaginaţi-vă câte oportunităţi se vor deschide în faţa noastră când ne vom uni puterile şi vom realiza şi mai multe împreună", a subliniat Marc Webb.

Ora Pământului a ajuns să cuprindă sute de milioane de oameni din toate categoriile, din 7.000 de oraşe şi 154 de ţări.

Jamie Foxx, care îl interpretează pe Electro, personajul negativ din film, a spus: "Ora Pământului nu înseamnă doar să stingi lumina; este vorba despre o mulţime de oameni din toată lumea, care îşi vor uni forţele tot timpul anului pentru a îmbunătăţi viaţa planetei. Nu subestimaţi puterea pe care o aveţi şi ceea ce puteţi face".

Oamenii vor putea folosi platforma Earth Hour de finanţare prin donaţii pentru Earth Hour Blue, care îi va chema pe toţi să se alăture celei mai mari campanii de mediu din lume - inclusiv campania Instagram pentru cei care vor să se alăture eforturilor de susţinere a Marii Bariere de Corali a Australiei şi care va face parte din tematica Earth Hour pentru anul 2014 din Australia: "Lights Out For The Reef/ Stingeţi lumina pentru recif".

Participanţii internaţionali ai acestei mişcări vor putea să semneze petiţia privitoare la protecţia rechinilor intitulată "Am terminat-o cu aripioarele de rechin/ I'm FINished With FINS", care cere tuturor vedetelor şi persoanelor publice din Asia să contribuie la interzicerea mutilării rechinilor din apele marine, pentru vestita supă din aripioare de rechin.

"Ideea Orei Pământului a prins mai mult decât am sperat. Anul acesta, cu ajutorul Omului Păianjen vom duce această mişcare în etapa următoare. Sperăm ca Omul Păianjen să dea putere oamenilor să fie un fel de super-eroi pentru planetă şi să contribuie cu exemplul şi cu mica lor donaţie la susţinerea proiectelor şi campaniilor din toată lumea. Trebuie să stimulăm puterea mulţimilor. De asta se ocupă Earth Hour Blue", a explicat Ridley.

Sony Pictures Entertainment va contribui la un proiect al WWF-China şi Earth Hour Blue oferind oamenilor maşini de gătit moderne, care să împiedice noi defrişări de pădure din habitatul Marelui Panda. Pentru eforturile sale, studiourile Sony vor primi cupoane Gold Standard pentru emisiile de gaze cu efect de seră şi dioxid de carbon, care vor echivala emisiile de gaze din atmosferă ale întregii producţii a filmului "Uimitorul Om-Păianjen 2/ The Amazing Spider-Man 2", precum şi ale turneului său de publicitate.

Făcând de-a lungul anilor o mulţime de eforturi pe linia proiectelor de mediu, "Uimitorul Om-Păianjen 2/ The Amazing Spider-Man 2", a devenit producţia cea mai "ecologică" din istoria Columbia Pictures. Aceste eforturi pe linia proiectelor de mediu, atât pe platouri, cât şi în afara lor, sunt susţinute la toate nivelurile, de producători şi cadre executive, actori şi membri ai echipei de filmare, şi au început să se facă simţite încă de la începutul fazei de preproducţie.

"Spider-Man a fost întotdeauna un super-erou cu care spectatorii s-au putut identifica. Peter Parker este un erou şi o sursă de inspiraţie pentru toată lumea , aşa încât el este foarte potrivit pentru a-şi uni forţele cu Earth Hour pentru a-i coopta pe toţi cei care vor să salveze planeta", a adăugat Blake. "De asemenea, sunt foarte mândru de faptul că «The Amazing Spider-Man 2» este considerat complet nepoluant. Ne-am angajat să fim cât se poate de grijulii cu problemele ecologice în timpul producţiei, să respectăm natura şi să nu producem prea multe deşeuri; acum, Earth Hour Blue ne arată ceea ce putem să realizăm atunci când lucrăm împreună", a completat acesta.

Ora Pământului este o mişcare internaţională de mediu a WWF. La început o campanie de mediu, Earth Hour s-a transformat în scurt timp, dintr-un eveniment simbolic desfăşurat într-un oraş într-o mişcare mondială, care iniţiază acţiuni împreună cu persoane fizice sau juridice, organizaţii şi guverne, pentru a genera o schimbare pozitivă de mediu. În 2014, Earth Hour Blue consideră că mişcarea va înregistra cel mai interesant stadiu al evoluţiei sale, plasându-se în avangarda finanţării prin donaţii a multor proiecte, inovaţii şi creaţii pentru binele planetei.

WWF este una dintre organizaţiile independente cele mai mari şi mai respectate, având aproape cinci milioane de susţinători şi o reţea globală care este activă în peste 100 de state. Misiunea WWF este de a stopa degradarea mediului natural al Pământului şi de a construi un viitor în care oamenii să poată trăi în armonie cu natura, prin conservarea diversităţii biologice a Terrei, găsirea unor resurse naturale regenerabile şi promovarea reducerii poluării şi a deşeurilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici